Elisa: Q4 osavuosikatsauksen ja vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteen julkistaminen 31.1.2019

ELISA OYJ SIJOITTAJAUUTINEN 23.1.2019 KLO 9.00

Elisa julkistaa Q4 2018 osavuosikatsauksen ja tilinpäätöstiedotteen vuodelta 2018 torstaina 31.1.2019 noin klo 8.30.

Englanninkielinen analyytikoille ja sijoittajille tarkoitettu tilaisuus ja konferenssipuhelu järjestetään samana päivänä klo 12.00 Elisan pääkonttorilla osoitteessa Ratavartijankatu 5, Helsinki.

Konferenssipuhelunumerot :
FI: +358981710310 PIN: 24054048#
SE: +46 856642651 PIN: 24054048#
UK +44 3333000804 PIN: 24054048#
US: +1 6319131422 PIN: 24054048#

Linkki suoraan audiocast-lähetykseen https://elisa.videosync.fi/2019-01-31-financial-statement

Julkistuspäivänä osoitteessa www.elisa.fi/sijoittajille on saatavilla katsausta käsittelevä esitysmateriaali sekä myöhemmin tallenne audiocast-lähetyksestä.