Elisan johtoryhmässä uusia vastuita vahvistamaan strategian toteuttamista

ELISA OYJ PÖRSSITIEDOTE 19.6.2014 KLO 11.15

Osana Elisan strategian vahvistamista Pasi Mäenpää on nimitetty yritysasiakkaiden uusista liiketoiminnoista vastaavaksi johtajaksi nimikkeellä Executive Vice President, Business Development, sekä tytäryhtiö Videran toimitusjohtajaksi. Tällä hetkellä hän toimii Yritysasiakkaat -yksikön johtajana. Pasi Mäenpää jatkaa Elisan johtoryhmän jäsenenä ja raportoi toimitusjohtaja Veli-Matti Mattilalle. Videran perustanut sekä yhtiötä ansiokkaasti 20 vuotta johtanut Harri Martinmäki lopettaa toimitusjohtajana. Hän toivoo parhainta mahdollista menestystä Videralle jatkossa.

Timo Katajisto on nimitetty Yritysasiakkaat -yksikön johtajaksi. Hän on toiminut Elisan Tuotannosta vastaavana johtajana vuodesta 2008. Timo Katajisto on Elisan johtoryhmän jäsen ja raportoi Veli-Matti Mattilalle.

DI, MBA Vesa-Pekka Nikula (50) on nimitetty Elisan Tuotannosta vastaavaksi johtajaksi. Vesa-Pekka vastaa tällä hetkellä kuluttaja-asiakkaiden asiakaspalveluista. Vesa-Pekka Nikulasta tulee Elisan johtoryhmän jäsen ja hän raportoi Veli-Matti Mattilalle.

Johtaja, sijoittajasuhteet ja talousviestintä

NASDAX OMX Helsinki