Elisan vuoden 2017 vuosikertomus, tilinpäätös sekä yritysvastuuraportti on julkaistu

ELISA OYJ PÖRSSITIEDOTE 21.3.2018 klo 9.00

Elisa on julkaissut vuosikertomussivuston, joka sisältää tilinpäätöksen liitetietoineen vuodelta 2017 sekä aikaisemmin julkaistun selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä. Tilinpäätös liitetietoineen on julkaistu tämän pörssitiedotteen liitteenä.

Osana vuosikertomusta on varmennettu vastuuraportti vuodelta 2017, joka on laadittu Global Reporting Initiative standardien Core -vaatimusten mukaisesti. Vastuuraportti on myös Elisan muiden kuin taloudellisten tunnuslukujen raportti.

Vuosikertomus on osoitteessa www.elisa.fi/vuosikertomus sekä suomeksi että englanniksi. Se on saatavilla myös yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.elisa.fi/sijoittajille.

Elisan missio on digitalisaatiolla kestävä tulevaisuus. Olemme tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden sekä teknologioiden edelläkävijä. Tarjoamme vastuullisia ja kestäviä ratkaisuita yli 2,8 miljoonalle kuluttaja-, yritys- ja julkishallinnon asiakkaallemme päämarkkina-alueellamme Suomessa ja Virossa, sekä kansainvälisesti yli 100 maassa. Suomessa Elisa on tietoliikennepalveluiden markkinajohtaja, kansainvälisesti yhteistyökumppaneitamme ovat mm. Vodafone ja Tele2. Elisan osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä, liikevaihto 2020 oli 1,89 miljardia euroa ja henkilöstöä yli 5 000. Elisa on hiilineutraali yhtiö. Seuraa matkaamme: elisa.fi, Facebook @elisasuomi, Twitter @ElisaOyj