Kymen Puhelimen ja Telekarelian sulautumisesitteet julkistettu

ELISA OYJ PÖRSSITIEDOTE 2.8.2013 KELLO 9.30

Elisa on tänään julkistanut Finanssivalvonnan hyväksymät tarjous- ja sulautumisesitteet, jotka koskevat Kymen Puhelin Oy:n ja Telekarelia Oy:n sulautumista Elisaan.

Kymen Puhelimen sulautumisesite on saatavilla suomeksi Elisan internet-sivuilla osoitteessa www.elisa.fi/sijoittajille/sulautumisilmoitukset ja Kymen Puhelimen internet-sivuilla www.kymp.fi sekä 5.8.2013 alkaen Elisan toimipisteestä osoitteessa Ratavartijankatu 5, Helsinki ja Kymen Puhelin Oy:n pääkonttorissa osoitteessa Takojantie 23, 48230 Kotka.

Telekarelian sulautumisesite on saatavilla suomeksi Elisan internet-sivuilla osoitteessa www.elisa.fi/sijoittajille/sulautumisilmoitukset sekä Telekarelian internet-sivuilla www.telekarelia.fi sekä 5.8.2013 alkaen Elisan toimipisteestä osoitteessa Ratavartijankatu 5, Helsinki ja Telekarelia Oy:n pääkonttorissa osoitteessa Vaskelantie 1, 81100 Kontiolahti.

Lisäksi esitteet ovat saatavilla 5.8.2013 alkaen NASDAQ OMX Helsingin palvelupisteestä, osoitteessa Fabianinkatu 14, 00130 Helsinki sekä Danske Bank Oyj:n Kotkan (Kymen Puhelimen sulautumisesite) ja Joensuun (Telekarelian sulautumisesite) konttoreista.

Johtaja, IR ja talousviestintä