Merja Ranta-aho on nimitetty Elisan henkilöstöjohtajaksi

ELISA OYJ PÖRSSITIEDOTE 19.8.2013 KELLO 10.00

Elisan henkilöstöjohtajaksi ja Elisan johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 19.8 2013 alkaen psykologian maisteri ja tekniikan lisensiaatti Merja Ranta-aho. Hänen vastuualueenaan on Elisan henkilöstöhallinto. Hän on toiminut viimeksi Elisan henkilöasiakkaat-liiketoiminnan henkilöstöpäällikkönä. Merja Ranta-aho raportoi toimitusjohtaja Veli-Matti Mattilalle.

Johtaja, IR ja talousviestintä

Elisa on tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden edelläkävijä. Asiakkaanamme on 2,8 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota, ja kattavassa verkossamme on yli 6,3 miljoonaa liittymää. Yhteistyö mm. Vodafonen kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut. Päämarkkina-alueemme ovat Suomi ja Viro, tarjoamme digitaalisia palveluita myös kansainvälisille markkinoille. Elisan osake on noteerattu Nasdaq Helsingissä. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 1,84 miljardia euroa ja henkilöstöä 4 900. Vastuullisena suomalaisena markkinajohtajana toimintaamme ohjaa toiminnan jatkuva parantaminen. Lisätietoja www.elisa.fi, Facebookissa @elisasuomi ja Twitterissä @ElisaOyj