A vogue pattern - Ellos muuttaa tapoja Trine Kjærin kanssa toteutetulla yhteistyömallistolla

Elloksen uusin sisustusmallisto on nimeltään ”A vogue pattern”, ja se tuo leikkisyyttä ja iloa uuteen arkeemme. Kampanjassa on kyse tapojen muuttamisesta. Tanskalainen Creative Director Trine Kjær on luonut kampanjan yhteyteen viisi erilaista julistetta, joihin on kaikkiin vangittu menneen vuoden hetkiä jotka ovat saaneet meidät muuttamaan tapoja – joiden olemassaolosta emme ehkä edes tienneet. Trinen julisteissa kuvataan pieniä hetkiä, ajatuksia ja unelmia, jotka ovat heränneet eloon vallallaan olevan pandemian aikana. Unelmat pienistä matkoista tai vapaasti laukkaavasta mielikuvituksesta on vangittu sekä Trinen julisteisiin että koko mallistoon.

”Olin aivan innoissani, kun Ellos otti yhteyttä minuun tätä projektia varten. Olen aina rakastanut Ellosta, ja tämä mallisto puhuttelee minua värikkyydellään ja eloisuudellaan. Tiesin heti löytäväni inspiraatiota pandemiasta ja kaikista rajoituksista, joten loin muutamia omia kokemuksiani heijastavia kuvia, kuten lettuja maanantaina, pizzaa sängyssä, ystävien ja matkojen kaipuuta ja – tietenkin – hygieniaan panostamista. Sen jälkeen otin yhteyttä Grace de Kooniin, joka muokkasi kuvani julisteiksi. Rakastan hänen töitään ja hänen piirustustensa naiivia tunnelmaa. Niistä välittyy ilo ja positiivisuus”, sanoo Trine Kjær.

Malliston teema on värikäs ja leikkisä, ja se voi olla juuri sitä mitä tarvitsemme nyt eläessämme pelkistettyä arkea. ”A vogue pattern” rohkaisee kokeilemaan jotain uutta. Siinä on toiveikas
viesti, joka sopii hyvin yhteen kevään lehteen puhkeavien oksien ja lämpimien tuulten kanssa. Kaikista muuttamistamme tavoista ja kaikesta valosta, jolla olemme leikitelleet, syntyy kenties pian jotain uutta. Uusi perspektiivi. Täysin uusi väri.

”On ollut todella hauskaa saada tehdä yhteistyötä Trinen kanssa – Trine sopii täydellisesti tähän värikkääseen teemaan”, sanoo Jennifer Åhman, designchef, Ellos Home.

Mallisto lanseerataan 9. maaliskuuta 2021. Tuotteet tulevat myyntiin osoitteessa Ellos.fi.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä: PR@ellos.se

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-qgnbPg1Aeo

Ellos Group on Pohjoismaiden johtavia verkkokaupparyhmittymiä, johon kuuluvat Ellos, Jotex, Stayhard ja Homeroom. Yhteistyössä miljoonien asiakkaidemme kanssa kehitämme toimintaamme jatkuvasti tarjotaksemme kiinnostavia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Toimintamme keskiössä on aina asiakas. Innovaatioiden, luovuuden ja kestävyyden avulla etsimme jatkuvasti uusia suuntia – niin pieniä kuin isojakin. Kaikissa Pohjoismaissa toimivan Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa Ruotsissa. Ellos Groupilla on noin 550 työntekijää, ja sen liikevaihto on noin 2,6 miljardia Ruotsin kruunua.