Elloksen ja Selam Fessahayen design-yhteistyö

Ellos aloittaa yhteistyön kansainvälisesti arvostetun muotisuunnittelija Selam Fessahayen kanssa. Keväällä 2020 Ellos ja Selam Fessahaye lanseeraavat ylellisen, ainutlaatuisen ja couture design -henkisen juhlamalliston, joka on suunniteltu erityisesti Elloksen asiakkaille.

Kansainvälisesti arvostettu ja innovatiivinen suunnittelija Selam Fessahaye kohottaa Elloksen muotivalikoiman uudelle tasolle. Yhteistyö tarjoaa Ellokselle mahdollisuuden luoda ylellinen ja rajoitettu mallisto tunnetun ja paikkansa vakiinnuttaneen suunnittelijan kanssa – suunnittelija edustaa monimuotoisuutta ja luovuutta, ja suunnittelun keskipisteessä on nainen.

Selam Fessahaye kuuluu Ruotsin kuumimpiin muodinluojiin. Hän teki kiitetyn debyyttinsä Tukholman muotiviikolla syksyllä 2018. Selam Fessahayen vaatteet ovat saaneet kansainvälistä huomiota, ja häntä kutsutaan Ruotsin uudeksi muoti-ihmeeksi.

Kevään yhteistyöhön sisältyy juhlamallisto, joka on suunniteltu erityisesti Elloksen asiakkaille. Mallisto lanseerataan ja myydään vain osoitteessa ellos.fi.

- Selam Fessahaye -yhteistyö antaa Ellokselle uusia mahdollisuuksia ottaa seuraava suuri askel muodin parissa. Johtavan kaupallisen muoti- ja kodinsisustustoimijan, kuten Elloksen, sekä rohkean ja kekseliään suunnittelijan, kuten Selamin, välinen dynamiikka toimii erinomaisesti ja luo jotain aivan erityistä. Annamme yhä useammille asiakkaille ainutlaatuisen mahdollisuuden ostaa Selamin ylivertaista designia, sanoo Johan Kromer, Ellos Assortment director.

- Suunnittelen useimmiten showpieces-vaatteita ja gaalamekkoja ylellisiin ja ainutlaatuisiin tilaisuuksiin. Siksi tuntuu fantastisen hauskalta, että olen saanut mahdollisuuden luoda Elloksen kanssa jotain vastaavaa suurelle yleisölle, sanoo Selam Fessahaye.

Elloksen ja Selam Fessahayen yhteinen juhlamallisto lanseerataan huhtikuussa 2020, ja se tulee myyntiin vain nettiin ellos.fi.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Ellos Group on Pohjoismaiden johtava verkkokauppakonserni, johon kuuluvat Ellos, Jotex, Stayhard ja Homeroom. Pyrimme jatkuvasta kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan houkuttelevia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Asiakaslähtöisyys on toimintamme ydintekijä. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme innovaatiolla, luovuudella ja kestävillä arvoilla. Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa, Ruotsissa ja sillä on toimintaa kaikissa Pohjoismaissa. Ellos Groupilla on noin 550 työntekijää ja liikevaihto on noin 2,6 miljardia SEK. Vuodesta 2019 alkaen Ellos Group kuuluu pörssinoteerattuun muotikonserniin FNG NV: hen, jolla on toimintaa koko Euroopassa.

Lainaukset

Selam Fessahaye -yhteistyö antaa Ellokselle uusia mahdollisuuksia ottaa seuraava suuri askel muodin parissa. Johtavan kaupallisen muoti- ja kodinsisustustoimijan, kuten Elloksen, sekä rohkean ja kekseliään suunnittelijan, kuten Selamin, välinen dynamiikka toimii erinomaisesti ja luo jotain aivan erityistä. Annamme yhä useammille asiakkaille ainutlaatuisen mahdollisuuden ostaa Selamin ylivertaista designia.
Johan Kromer, Assortment director