Elloksen joulu on skandinaavinen, luonnonläheinen ja huolettoman yksinkertainen

Elloksen joulu on vaateeton ja sävyiltään luonnonläheinen. Lähestyvät juhlapyhät voivat aiheuttaa stressiä kenelle tahansa. Elloksen uusin kodinkampanja kannustaa viettämään joulua rauhallisesti sekä unohtamaan kaikki vaatimukset ja velvollisuudet. Mallisto, jota täällä tulkitsevat Krickelin, Angelica Svanström ja Anna Kubel, yhdistää rustiikin ja perinteisen tyylin pelkistettyyn ja skandinaaviseen ilmaisuun. Täydellinen mallisto joulutunnelman luomiseen.

Elloksen uusin kodinmallisto inspiroi viettämään joulua yksinkertaisesti ja vaateettomasti. Luonnolliset värit ja yksityiskohdat yhdistetään maanläheisiin sävyihin sekä aavistukseen kimallusta, kultaa ja hillittyä roosaa. Tarjolla on myös klassiseen tyyliin sopivia rustiikkeja ja perinteisiä vaihtoehtoja. Kampanjassa esitellään kolme tapaa sisustaa koti jouluun yhdessä Krickelinin, Angelica Svanströmin ja Anna Kubelin kanssa. Kaikissa kolmessa tyylissä on jotain erityistä ja ainutlaatuista, ja mallisto tarjoaa jokaiselle jotakin.

”Haluamme tehdä asiakkaidemme joulusta mahdollisimman helpon. Kaikki tarvittavat sisustustuotteet ja joululahjat löytyvät meiltä, siksi olemme suunnitelleet tämän malliston joulua varten. Mallisto pohjautuu ruosteenpunaiseen ja hillittyyn roosaan, joihin yhdistetään luonnon innoittamia perussävyjä. Tummat vihreät ja ruskeat sävyt luovat rustiikkia tunnelmaa, ja kimallus ja kulta keventävät ja tuovat kaipaamaamme juhlatunnelmaa”, sanoo Jennifer Åhman, designchef, Ellos Home.

Joulu ja siihen liittyvät juhlahetket aiheuttavat monille meistä stressiä. Malliston ajatuksena ja kampanjan viestinä on, että emme anna vaatimusten ja velvollisuuksien täyttää sesonkia – jouluna tulee olla aikaa rentoutua yhdessä läheisten kanssa. Tutustu koko mallistoon, inspiroidu kampanjasta ja lue vinkit stressittömämpään jouluun Elloksen sivustolta!

Kampanja lanseerataan Elloksen sivustolla viikolla 45.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat:  https://we.tl/t-W3ObQ39ABT

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.