Elloksen luova kodinsisustusvalikoima – Seasonal Recreations

Syystrendien sävyt ovat tummia ja kylmiä, ja Elloksen uusin kodinmallisto sukeltaa syvälle vihreisiin sävyihin luoden kodikkaan, pehmeyttä ja lämpöä henkivän keitaan. Täällä syksyn rutiinit saavat uusia muotoja ja tapoja, ja veistoksellisuus ja yllätyksellisyys tekevät paluun. Se, joka haluaa tuoda retrovaikutteita sesongin sisustukseen ihastuu tähän mallistoon – täällä moderni ja ajaton tyyli saa seurakseen aavistuksen menneiden aikojen henkeä.

Elloksen uusin kodinmallisto – Seasonal Recreations – on tulvillaan syksyn lupauksia. Syvät sävyt ja tummat puulajit pukevat kodin syksyn täyteläisiin sävyihin – leikkisä kokonaisuus tarjoaa paljon sesongin uutuuksia. Sesongin mukanaan tuoma rauha ja rutiinit näkyvät sinisissä, vihreissä ja ruskeissa sävyissä luoden kaipaamaamme kodikasta tunnelmaa. Pehmeät yksityiskohdat yhdistetään graafisiin palkkikuvioihin, ja mallisto pohjautuu aitouteen ja pysyvyyteen. Jokainen yksityiskohta henkii syksyn lupauksia, mikä sopii täydellisesti kaikille, jotka haluavat lisätä sisustukseensa aavistuksen uuden malliston henkeä.”Malliston ilme toistuu monissa tämän syksyn kampanjoissamme. Se ei ole yllättävää, sillä kypsä ja leikkisä tunnelma sopii hyvin syksyyn. Tummat sävyt korostavat kesän ja viileän vuodenajan rajakohtaa, ja yhdessä veistoksellisten muotojen ja pehmeiden kontrastien kanssa mallisto ja trendi nousevat syksyllä esiin”, sanoon Jennifer Åhman, designchef, Ellos Home.

Mallistossa yhdistetään pehmeitä muotoja, tummia puulajeja ja graafisia palkkikuvioita – se on leikkisä yhdistelmä jotakin uutta ja jotakin tuttua. Värit ovat sävyiltään syviä ja kylmiä, ja niihin yhdistetään punaruskeaa ja hillittyä roosaa – kontrasti tuo kotiin kodikkuutta ja pehmeyttä. Täällä mennyt saa yhdistyä johonkin uuteen. Täällä syksy saa uuden ilmeen, uusia muotoja ja uusia kuvioita.

Kampanja lanseerataan osoitteessa ellos.fi

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-ZDRvK8lLpX

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.