Elloksen uusi Áhkká Gold -tuotemerkki tarjoaa ylellisiä talvivaatteita.

Ellos lanseeraa talven kynnyksellä uuden Áhkká Outdoor – Áhkká Gold -tuotemerkin, jonka ensimmäinen mallisto tuo tyyliä laskettelurinteisiin. Kokopitkiä untuvatakkeja, naisellisia lasketteluasuja sekä materiaaleja ja värejä, jotka ovat yhtä ylellisiä kuin Alppien aurinkoisilla rinteillä vietetyt tauot. Mallisto on suunniteltu kaikille meille, jotka vietämme talvella paljon aikaa ulkona.

Talvi lähestyy suurin harppauksin. Ensimmäinen Áhkká Gold -mallisto vie ajatukset kristallinkirkkaisiin laskettelurinteisiin, täydellisiin laskuihin ja siniseen taivaaseen, vaikka päivät ovatkin juuri nyt enimmäkseen harmaita. Mallistoon kuuluu päällysvaatteita, takkeja ja lasketteluhousuja, kenkiä ja pipoja. Yhdessä ne muodostavat täydellisen vaatekaapin sinulle, joka tarvitset sesongin aikana erittäin lämpimiä, teknisiä vaatteita.

Vaatteet sopivat sekä laskettelurinteeseen että pitkille kävelylenkeille lumisissa maisemissa. Mallisto henkii ylellistä naisellista tunnetta ja toiminnallisuutta, ja vaatteet sopivat hyvin pohjoisiin säihin. Värit ovat huolella harkittuja – mustaa, laivastonsinistä, tummanvihreää ja vaaleaa beigeä.

”Áhkká-tuotemerkki on saanut inspiraatiota samannimisestä tunturimuodostelmasta. Suunnittelemme teknisiä vaatteita, jotka sopivat aktiiviseen elämäntapaan ja luonnossa liikkumiseen. Àhkká Gold -tuotteet ovat trendikkäitä ja ylellisen naisellisia. Lopputuloksena on fashion led function -mallisto, joka sopii täydellisesti teknisyyttä ja muotia arvostavalle naiselle”, sanoo Jenny Heiman, tuotepäällikkö Áhkká Ellos Sport.

Kampanja lanseerataan Elloksen sivustolla viikolla 41.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat:  https://we.tl/t-xYUZfYg3JH

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.