Ellos ainutlaatuisessa yhteistyössä Styleinin ja Isabella Löwengripin kanssa

Ellos julkaisee uuden, ylellisen malliston yhdessä Stylein-muotituotemerkin ja Isabella Löwengripin kanssa. Mallisto - Isabella x Stylein – lanseerataan vain Elloksella 4. syyskuuta. Mallistossa yhdistyy kolme vahvaa tuotemerkkiä, joiden keskipisteessä on nainen. Estetiikka on ajatonta, modernia ja aavistuksen naisellista. Kolmikko on luonut hintansa arvoisen malliston, jossa on panostettu materiaaleihin, istuvuuteen ja laajaan kokovalikoimaan.

- Stylein on tämän hetken merkittävimpiä ruotsalaisia muotimerkkejä omassa kategoriassaan, ja tämän malliston kehittäminen on ollut fantastisen hauskaa ja antoisaa. Mallisto heijastelee modernia ja aktiivista naista. Kehitystyön ohjenuorana on ollut saada kaikki naiset tuntemaan olonsa mukavaksi ja itsensä näköiseksi koosta riippumatta. Koko mallisto henkii voimaa, ja vaatteet tulevat olemaan itsestään selvä valinta Elloksen asiakkaille”, sanoo Ulrika Sjövall, Designchef Ellos.

Designyhteistyön tavoitteena on luoda tyylikäs, edullinen ja ajaton perusvaatekaappi, jossa on ihastuttavia materiaaleja ja värejä. Mallisto, jonka vaatteita naisen on helppo yhdistellä sekä arkeen että juhlaan. Istuvuus ja laaja kokovalikoima ovat Ellokselle itsestään selvyys, ja ne ovat luonnollisia ydinarvoja myös Elloksen, Styleinin ja Isabella Löwengripin välisessä yhteistyössä.

Stylein on ruotsalainen muotimerkki, jonka perusti suunnittelija Elin Alemdar vuonna 2001. Styleinin design on ajatonta ja nykyaikaista ja sopii kaikkiin tilanteisiin. Yhteistyö on antanut Ellokselle mahdollisuuden luoda yhdessä Elinin kanssa malliston, jonka perustana on skandinaavinen minimalismi ja täydellinen istuvuus.

On ollut todella hauska haaste päästä luomaan täydellisesti kuratoitu vaatekaappi, joka kestää paljon sesonkien trendejä pitempään sekä on edullinen, laadukas ja istuva. Olen todella ylpeä lopputuloksesta, ja tuntuu jännittävältä saavuttaa huomattavasti laajempi asiakaskunta Elloksen kanavien avulla sekä myydä Styleinin suunnittelua suuria kokonumeroita käyttäville naisille. Jo oli aikakin”, sanoo Elin Alemdar, ruotsalaisen Stylein-muotituotemerkin perustaja ja suunnittelija.

Isabella Löwengrip on vaikuttajamarkkinoinnin edelläkävijä ja Pohjoismaiden tämän päivän suurimman alustan rakentaja. Alustalla on joka viikko 1,8 miljoonaa seuraajaa kaikkialla maailmassa. Elloksen ja Isabellan yhteistyö alkoi vuonna 2018, ja sen perusteella Isabellalla on tärkeä rooli uudessa yhteistyössä. Isabella on ollut koko prosessin ajan tärkeä asiakaslähettiläs ja panostanut yhteistyöhön erinomaisilla taidoillaan.

Saan paljon kysymyksiä vaatteistani, ja onnistuneiden Ellos-yhteistöiden jälkeen tuntuu todella mukavalta päästä taas luomaan jotakin ylellistä heille – tällä kertaa yhdessä Styleinin kanssa. Isabella x Stylein -mallisto muodostuu kestävistä ja ajattomista vaatteista, jotka sopivat arkeen, työhön ja matkusteluun. On erityisen mukavaa voida tarjota vaatteita kaikissa kokonumeroissa. Mallisto ei mene pois muodista, vaan vaatteita voi käyttää vuodesta toiseen”, sanoo Isabella Löwengrip.

Mallisto lanseerataan 4.9. osoitteessa ellos.com. Mallistossa on yhteensä 16 tuotetta, joista on saatavana 1– 3 väriä kokonumeroissa XS–XXXL.

Lehdistökuvat: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Image/gallery.php
Lookbook-kuvat: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Lookbook/gallery.php
Backstage-kuvat: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Backstage/gallery.php
Packshots: http://www.ellosdoc.com/Campaign/StyleinXIsabella/Packshots/gallery.php