Ellos Fashion panostaa alusasuihin – ”Voimme tarjota poikkeuksellisen laajan valikoiman trendejä, tuotteita ja kokoja”.

Ellos Fashionin uusin alusasumallisto on lähtölaukaus yrityksen suurelle investoinnille alusasuihin. Malliston tuotteet ovat mustaa pitsiä, ja saatavana on laaja valikoima kokoja ja tuotemerkkejä. Täällä on jotakin kaikille vartaloille – ”Meistä tekee ainutlaatuisen se, että voimme tarjota poikkeuksellisen laajan valikoiman trendejä, tuotteita ja kokoja”, sanoo Johan Kromer, Elloksen sisäänostopäällikkö.

Klassinen musta pitsi. Sillä on meihin tietty vaikutus, eikö olekin? Se herättää ostamisen halun – ketäpä ei viehätä ajatus yhtenäisestä ja tyylikkäästä alusasuvaatekaapista, jonka tuotteet myös istuvat täydellisesti? Elloksen uusin alusasumallisto kokoaa yhteen kaikki unelmamme klassisesta, yhteensopivasta setistä. Ja oven avattuamme emme voi saada tarpeeksemme Elloksen kokojen, trendien ja värien valikoimasta – sarjoissa, joissa on kuppikokoja A:sta G:hen, on todella useimmille jotakin.

”Taidamme alusasut erinomaisesti, ja meillä on mahdollisuus suunnitella paljon erilaisia istuvuuksia, trendejä ja kokoja. Verkkokauppana meillä ei ole samoja rajoituksia kuin fyysisellä myymälällä – kun suunnittelemme mallistoja, voimme tehdä niitä useimmille naisten vartaloille”, sanoo Karin Verdoes, designchef, Ellos Fashion.

”Luo itsellesi kutkuttava tunne vatsanpohjaan” on kampanjan viesti. Mallistossa on erilaisia naisellisia yksityiskohtia. Tällä mallistolla Ellos näyttää, että se on alusasujen go-to-destination – jonka perusta on klassisessa mustassa pitsissä. Alusasut sopivat elämän kaikkiin tilanteisiin, etsitpä sitten täydellisiä rintaliivejä T-paidan alle tai pitsialusasua juhliin. Oikein istuvat ja mukavat alusasut ovat muun asun perusta ja tuovat turvaa koko päivän. Näemme keväällä lisää Elloksen mallistoja, joissa on sekä perusvärisiä että trendikkäitä alusasuja.

”Joitakin myydyimpiä tuotteitamme ovat Cecilia, Jocelyn ja Rylee. Olemme panostaneet niissä erityisesti istuvuuteen ja designiin luodaksemme tuotteita, joissa asiakkaamme tuntevat olonsa kauniiksi ja mukavaksi ja ostavat tuotteita mielellään myös jatkossa. Samalla haluamme tuoda esiin myös muita tarjoamiamme tuotemerkkejä, kuten Chantelle, Triumph, Sloggi, Swegmark ja Abecita. Lanseeraamme keväällä lisää tuotemerkkejä laajentaaksemme valikoimaamme entisestään. Olemme kuratoineet valikoiman huolella ollaksemme itsestään selvä kohde silloin, kun tarvitset uusia alusasuja – tai haluat hemmotella itseäsi”, sanoo Karin Verdoes.

Löydät koko kampanjan ja kaikki malliston tuotteet Elloksen sivustolta 8. helmikuuta alkaen.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-ZFSNDnYZnM

Ellos Group on Pohjoismaiden johtava verkkokauppakonserni, johon kuuluvat Ellos, Jotex ja Homeroom. Pyrimme jatkuvasta kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan houkuttelevia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Asiakasläheisyys on toimintamme ydintekijä. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme innovaatiolla, luovuudella ja kestävillä arvoilla. Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa, Ruotsissa ja sillä on toimintaa kaikissa Pohjoismaissa ja valituilla markkinoilla Euroopassa.  Ellos Groupilla on noin 600 työntekijää ja liikevaihto on noin 3,6 miljardia SEK.

www.ellosgroup.com