Ellos haastaa mallialan castingilla, joka on suunnattu kaikenikäisille ja kaikennäköisille naisille sekä kaikille vartalotyypeille

Ellos lanseerasi vuonna 2020 avoimen mallihaun reaktiona usein kapearajaiselle ja valikoivalle mallialalle. Haku on avoinna ympäri vuoden, mutta nyt on vihdoin castingin aika. ”Haluamme näyttää todellisen kuvan naisista. Mallialalla vältetään usein ylipainoa, arpia ja ryppyjä – ja me haluamme vaikuttaa juuri siihen”, sanoo Anna Westlund, Creative Director, Ellos.

Syksyllä 2020 lanseeratun avoimen mallihaun nimi on Faces of Ellos. Casting toteutetaan yhteistyössä mallitoimisto Modellinkin kanssa, ja se on osa Elloksen Made by Women -aloitetta. Ellos on kauneusnormien hallitsemalla alalla yksi niistä muotiyrityksistä, jotka työskentelevät aktiivisesti laveamman naiskuvan eteen. Casting-tilaisuuksissa etsitään kaikenlaisia vartalotyyppejä, eri-ikäisiä ja erinäköisiä naisia sekä etenkin naisia, jotka eivät välttämättä koe itseään tyypillisen mallin näköisiksi.

”Käsitys siitä, että tietty vartalotyyppi – usein valkoinen, hoikka, rypytön ja erittäin retusoitu – toimii paremmin kampanjoissa, on vanha ajatus, joka ainoastaan ylläpitää useita erilaisia vääristyneitä valtarakenteita. Me Elloksella emme usko siihen emmekä halua tukea sitä. Siksi järjestämme Faces of Ellos -castingin Modellinkin kanssa”, sanoo Anna Westlund, Creative Director, Ellos.

Haku on avoinna ympäri vuoden, ja nyt on kaksi päivää kestävän castingin aika. Tilaisuuteen on kutsuttu kaikki jatkoon päässeet hakijat. Kaikki yli 18-vuotiaat voivat hakea mukaan Elloksen sivustolla olevalla hakemuslomakkeella. Kaikki, joiden kanssa tehdään sopimus castingin aikana, saavat mahdollisuuden osallistua johonkin Elloksen suurista kevätkampanjoista.

Haluatko hakea Faces of Ellos -malliksi? Lähetä kuvia ja tietoja itsestäsi Elloksen sivustolla olevan hakemuslomakkeen kautta!

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-pwqyzCKPlN

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.