Ellos lanseeraa Ruotsissa valmistetut skandinaaviset designtuotteet Elloksen uusimmassa mallistossa yhdistyvät skandinaavinen muotoilu ja lähellä tuotetut sisustustuotteet

Ellos Home lanseeraa Timeless Essence -kampanjan ja syksyn ensimmäisen malliston. Luonnonmateriaalit kohtaavat harmoniset vihreät sävyt – yhdistelmä pohjautuu ajattomaan skandinaaviseen ilmaisuun. Näin keskikesällä haluamme tuoda koteihimme mahdollisimman paljon luonnon vihreyttä ja valoa syksyä varten. Elloksen malliston vaaleat puulajit, luonnonmateriaalit ja maanläheiset värit muodostavat sillan menneen ja tulevan välille.

Trendi

Mallistossa yhdistyvät napakat muodot ja pehmeät kontrastit. Kuviolliset pinnat ja materiaalit yhdistetään puuhun ja suoriin linjoihin. Ellos on luonut kampanjan yhteyteen kaksi Ruotsissa valmistettua tuotetta – Astrid-tuolin ja Alma-maton. Astrid-tuoli on valmistettu smoolantilaisessa Wigellsin tehtaassa. Aavistuksen pyöristetty selkänoja pehmentää Astrid-tuolin kovaa ja hieman kulmikasta ulkonäköä. Astrid-tuoli on myös pinottava, mikä yhdistää huolella harkitun muotoilun erinomaiseen toiminnallisuuteen.

Alma-matto valmistetaan ruotsalaisen Horredsmattanin tehtaassa. Matto valmistetaan puuvillasta, ja siitä on saatavana useita eri kokoja ja värejä – harmoninen väripaletti vangitsee mattoon malliston perustana olevan skandinaavisen ilmaisun. Pehmeiden tekstiilien, suorien linjojen ja puuyksityiskohtien yhdistelmä tekee uudesta sesongista harmonisen ja energiantäyteisen.

”Tuntuu upealta, että Ellos Home panostaa nyt lähellä tuotettuihin tuotteisiin ja että olemme olleet mukana tuotannossa aina luonnosvaiheesta valmiiseen tuotteeseen asti. Olemme ylpeitä lopputuloksesta, ja on ollut kunnia saada tehdä läheistä yhteistyötä paikallisten tehtaiden kanssa. Heidän vankka käsityötaitonsa on johtanut upeaan lopputulokseen”, sanoo Jennifer Åhman, designchef, Ellos Home.

Mallisto lanseerataan viikolla 27. Tuotteet tulevat myyntiin Elloksen sivustolle sekä myymälöihin Ellos Home, Korsgatan Göteborg, ja Ellos Home C4, Kristianstad.

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.