Ellos lanseeraa Staycation-elämäntapakonseptin

Ellos Home esittelee uuden hotellimaailmasta inspiraatiota saaneen elämäntapakonseptin nimeltä Staycation. Uusi mallisto antaa Elloksen asiakkaille mahdollisuuden luoda kotiin ylellistä ja rentoa hotellitunnelmaa sekä tehdä samalla tietoisia valintoja kestävään arkeen. Malliston jokainen kodinsisustusyksityiskohta on huolella suunniteltu. Tuotteet ovat ajattomia ja niistä voi syntyä tekstiiliklassikoita.

Ellos vahvistaa kodinsisustusvalikoimaansa uuden ja nykyaikaisen Staycation-elämäntapakonseptin avulla. Mallistoon kuuluu muun muassa puuvilla- ja pellavavuodevaatteita, huolella työstettyjä koristetyynyjä, froteepyyhkeitä, sisustusesineitä, jakardikudottuja pöytäliinoja, huonekaluja ja mattoja. Mallisto pohjautuu laadukkaassa hotellissa asumisen tuottamaan nautinnolliseen ja rentoon tunteeseen.

- Näemme, että elämyksillä ja palautumisella on keskeinen osa päivittäisen tasapainon löytämisessä. Elloksen tavoitteena oli luoda ainutlaatuinen mallisto huolella suunniteltuja tuotteita, jotka hemmottelevat meitä ja edistävät hyvinvointiamme kotona. Panostimme myös ajattomaan designiin, jolla on ainutlaatuista arvoa ja joka tuo iloa jokaiseen päivään, sanoo Ulrika Sjövall, Designchef Ellos.

Koko mallisto lanseerataan 11.2. osoitteessa ellos.fi. Malliston tuotteet ovat helposti yhdisteltäviä ja tarjoavat mahdollisuuden persoonallisen tyylin luomiseen. Mallistossa on rouheita yksityiskohtia, kuten tupsuja, näyttäviä yksityiskohtia sekä viehättävää satiinia ja samettia. Malliston tunnus on kilpikonna, ja konseptin kehityksen johtoajatuksena on ollut ”Bring your own magic”.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Lehdistökuvat: https://we.tl/t-kE5FVATysZ
Packshots: https://we.tl/t-RXVJhBhfQm

Yrityksestä

Ellos Group on Pohjoismaiden johtava verkkokauppakonserni, johon kuuluvat Ellos, Jotex, Stayhard ja Homeroom. Pyrimme jatkuvasta kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan houkuttelevia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Asiakaslähtöisyys on toimintamme ydintekijä. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme innovaatiolla, luovuudella ja kestävillä arvoilla. Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa, Ruotsissa ja sillä on toimintaa kaikissa Pohjoismaissa. Ellos Groupilla on noin 550 työntekijää ja liikevaihto on noin 2,6 miljardia SEK. Vuodesta 2019 alkaen Ellos Group kuuluu pörssinoteerattuun muotikonserniin FNG NV: hen, jolla on toimintaa koko Euroopassa.

Lainaukset

Näemme, että elämyksillä ja palautumisella on keskeinen osa päivittäisen tasapainon löytämisessä. Elloksen tavoitteena oli luoda ainutlaatuinen mallisto huolella suunniteltuja tuotteita, jotka hemmottelevat meitä ja edistävät hyvinvointiamme kotona. Panostimme myös ajattomaan designiin, jolla on ainutlaatuista arvoa ja joka tuo iloa jokaiseen päivään.
Ulrika Sjövall, Designchef Ellos