Ellos yhteistyössä Didem Özg ü nin kanssa – Ylelliset kesämekot

Ellos lanseeraa yhdessä Didem Özgünin kanssa romanttisen naiselliset ja pehmeän selkeälinjaiset kesämekot. Özgünin suunnittelemat mekot ovat osa suurempaa kesävaatemallistoa, ja yhdessä ne muodostavat täydellisen kokonaisuuden.

Didem Özgünin ja Elloksen yhteistyön tulos on ylellinen mekkomallisto, joka vie ajatukset pitkään ja lämpimään kesään. Suunnittelussa korostuvat läpikuultavat kankaat, naiselliset linjat ja keväiset väriyhdistelmät.

”Tämä on ensimmäinen Didemin kanssa tekemämme yhteistyö, ja olemme enemmän kuin tyytyväisiä. Hänen tyylinsä ja muotitajunsa sopivat hyvin yhteen mekkojemme kanssa, ja lopputulos on jokaisen kesävaatekaapin must-valinta”, sanoo Karin Verdoes, Ellos Fashion designchef.

Özgünin mallisto tulee myyntiin Elloksen sivustolle 4. toukokuuta A dauntless dress -kampanjan alle. Kuviot ja materiaalit ovat keveitä ja huolettomia – ne ovat kuin loputon, auringon lämmittämä romanssi.

”Halusin, että suunnittelustani välittyy kesän keveys ja vapaus. Sesonki tuo mukanaan uutta energiaa ja uusia näkökulmia, ja halusin vangita sen mallistooni ”, kertoo Didem Özgün itse projektista.

Tutustu mallistoon ja inspiroidu kampanjasta Elloksen sivustolla!

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat:  https://we.tl/t-uNUBMa5nq

Ellos on Pohjoismaiden johtavia muodin, kodin ja kauneuden verkkokauppoja. Ellos on tunnettu tuotemerkki, ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Kehitämme toimintaamme jatkuvasti läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa luodaksemme houkuttelevia tarjouksia. Osoitteesta ellos.fi löydät yli 400 tuotemerkkiä modernille naiselle ja hänen perheelleen. Toimintamme keskiössä on aina asiakas. Ellos.fi on Ellos Groupin suurin verkkokauppa. Lisätietoja Ellos Groupista osoitteessa www.ellosgroup.com. Täältä voit mm. lukea lisää historiastamme, kestävyystyöstämme ja visiostamme. Voit katsoa täältä myös vapaat työpaikat. Yritys perustettiin Boråsissa vuonna 1947, ja pääkonttorimme sijaitsee siellä.