Ellos yhteistyössä Elin Lannsjön kanssa

Kevätmallisto henkii 70-lukua – What about the 70’s?

Ellos lanseeraa uuden muotimalliston yhteistyössä Elin Lannsjön kanssa. Mallisto on saanut innoitusta 70-luvulta, ja romanttiset röyhelöt ja reikäkirjailut yhdistyvät siinä denimiin, suoriin linjoihin ja pehmeisiin luonnonmateriaaleihin.

Hyödynnä ajan jättämiä jälkiä ja viittauksia – se on Elloksen uusimman kampanjan viesti. Mallistoon on poimittu 1970-luvun muodin parhaat palat ja päivitetty ne vuoteen 2021. Olemme hakeneet inspiraatiota luonnosta sekä boheemista, yksilöllisestä, rennosta ja mukavasta tyylistä ja nivoneet kevään denimilankoihin ja ohuisiin röyhelöihin. Stylisti, sisustaja ja kynäniekka Elin Lannsjö on luonut malliston malliston sisälle, ja lopputulos esitellään Elloksen sivustolla 16. maaliskuuta.

”70-luvun individualismin ja rakkauden teema. Olen halunnut tuoda suunnittelussani esiin sen, miten ilmaisemme persoonallisuuttamme ja mielipiteitämme yhä enemmän muodin keinoin. Kuviot, värit ja materiaalit ovat saaneet runsaasti innoitusta 70-luvun suuresta inspiraationlähteestä – luonnosta, sanoo Elin Lannsjö.

Elin Lannsjön suunnittelemien vaatteiden lisäksi lanseerataan myös runsaasti Elloksen uutuuksia. Mallistoa leimaavat pitkät boho-mekot, korkeat vyötäröt, reikäkirjailut ja kauniit kukkakuviot. Mallistossa on kaikkea aina retrohenkisistä, päivitetyn värisistä printeistä ohuisiin ja ylellisiin neuleisiin.

”Elin Lannsjö oli juuri oikea valinta tähän mallistoon. Tyyli henkii boheemia 70-lukua, ja siinä on viitteitä sekä klassisesta ja ylellisestä LA-tyylistä että rustiikista romantiikasta. Reikäkirjailut, röyhelöt ja ohuet materiaalit yhdistetään keväiseen denimiin, jota nähdään etenkin alaosissa, mutta myös mekoissa ja paidoissa. Olemme erittäin tyytyväisiä mallistoon ja yhteistyöhön – kevät on vihdoin täällä!”, sanoo Karin Verdoes, designchef Ellos Fashion.

Kampanja lanseerataan 16. maaliskuuta. Tuotteet tulevat myyntiin Elloksen sivustolle.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä: PR@ellos.se

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-UhJissug10

Ellos Group on Pohjoismaiden johtavia verkkokaupparyhmittymiä, johon kuuluvat Ellos, Jotex, Stayhard ja Homeroom. Yhteistyössä miljoonien asiakkaidemme kanssa kehitämme toimintaamme jatkuvasti tarjotaksemme kiinnostavia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Toimintamme keskiössä on aina asiakas. Innovaatioiden, luovuuden ja kestävyyden avulla etsimme jatkuvasti uusia suuntia – niin pieniä kuin isojakin. Kaikissa Pohjoismaissa toimivan Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa Ruotsissa. Ellos Groupilla on noin 550 työntekijää, ja sen liikevaihto on noin 2,6 miljardia Ruotsin kruunua.