Emily Slotte aloittaa Elloksen joulusesongin design-yhteistyöllä

Ellos ottaa varaslähdön jouluun design-yhteistyöllä vaikuttaja Emily Slotten kanssa. Mallisto on ihastuttava sekoitus hauskoja tuotteita, jotka saavat meidät odottamaan joulua ja kaikkea jouluun liittyvää. Lahjapapereita, pakettikortteja ja joulukuusenkoristeita pehmeissä ja luonnonläheisissä väreissä, jotka henkivät sekä Emilyn viehättävää tyyliä että Ellosta. Mitä ikinä teetkin, älä ohita valotähteä! Sillä se voi olla the one, jota olet aina etsinyt.

”VIHDOINKIN saan kertoa jotakin, jota olen työstänyt koko vuoden! Olen suunnitellut Ellokselle viehättäviä joulukoristeita, jotka tulevat myyntiin 13. lokakuuta (laita muistutus!)”, kirjoittaa Emily Slotte yhteistyöstä Instagram-tilillään, ja mehän laitoimme muistutuksen! Puiden pudottaessa lehtensä tekee mieli laittaa joulumusiikki soimaan, koristella koti valotähdillä ja ottaa esiin kaikki se, mikä muistuttaa pian saapuvasta tunnelmallisesta ajasta. Emily Slotten ja Elloksen mallisto on juuri sitä, mitä tarvitsemme kaipuun lievittämiseksi!

Mallistossa on lahjapapereita, pakettikortteja, joulukuusenkoristeita ja valotähtiä – saatavana on eri värejä, kuvioita ja kokoja. ”Emily Slotte tuntui itsestään selvältä yhteistyökumppanilta meille Elloksella, ja varaslähtö jouluun oli juuri oikea valinta. Emilyn väri-, tyyli- ja muototaju sopii täydellisesti meille – juhlakausi ei olisi voinut alkaa paremmin!”, sanoo Mathilda Göthberg, Collab & Influencer Marketing Manager, Ellos.

Joulukuusenkoristeissa on samat kuviot ja värit kuin valotähdissäkin. Lahjapaperi, jolla tapetoisimme mielellämme vaikka koko huoneen, vie ajatukset maalaishenkiseen, vehreään jouluun.

”Rakastuin saman tien suunnittelemaani kuviolliseen paperiin, joka on tapettien ja luonnon inspiroima. Paperi sopii hyvin joulukuusen alle, mutta myös syntymäpäivälahjapaketteihin – juuri niin kuin halusinkin! Olen tästä yhteistyöstä niin ylpeä, että halkean innosta, ja toivon hartaasti, että te pidätte siitä yhtä paljon kuin minä”, jatkaa Emily Instagram-tilillään.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-T90D0hfpNX

Ellos Group on Pohjoismaiden johtava verkkokauppakonserni, johon kuuluvat Ellos, Jotex ja Homeroom. Pyrimme jatkuvasta kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan houkuttelevia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Asiakasläheisyys on toimintamme ydintekijä. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme innovaatiolla, luovuudella ja kestävillä arvoilla. Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa, Ruotsissa ja sillä on toimintaa kaikissa Pohjoismaissa ja valituilla markkinoilla Euroopassa.  Ellos Groupilla on noin 600 työntekijää ja liikevaihto on noin 3,6 miljardia SEK.

www.ellosgroup.com