Krickelin design-yhteistyössä Elloksen kanssa – Ruotsissa valmistettuja tyynynpäällisiä valikoiduista jäännöskankaista

Elloksen uusin design-yhteistyö on Krickelinin, Kristin Lagerqvistin, suunnittelema tyynynpäällismallisto. Kierrätystä ja paikallista tuotantoa kunnioittavan malliston keskiössä ovat maanläheiset sävyt ja luonto. Krickelinin suunnitteleman malliston tyynynpäälliset on valmistettu Krickelinin valitsemista jäännöskankaista ja ommeltu ruotsalaisessa tekstiilitehtaassa Boråsissa.

Sisustus- ja elämäntapabloggaaja Krickelin, Kristin Lagerqvist, on luonut yhdessä Elloksen kanssa tyynynpäällismalliston. Mallisto perustuu sesongin väriskaalaan, ja siinä on tuoksuvan havumetsän, viileän merituulen ja rauhoittavan syyssateen sävyjä. Malliston ajatuksena on hyödyntää jo olemassa olevia resursseja. Tyynynpäälliset on valmistettu ruotsalaisen Rekotexin eurooppalaisista tehtaista keräämistä ylijääneistä kankaista niiden hukkaan heittämisen ehkäisemiseksi. Krickelin on valinnut kankaat Rekotexin valikoimasta ja suunnitellut niistä 20 erilaista tyynynpäällistä. Tyynynpäälliset on valmistettu Textilfabrikenissa Boråsissa, Ruotsissa.

”Niin paljon resursseja menee hukkaan joka päivä. Siksi minulle oli tärkeää, että mallistossa käytetään jäännöskankaita. Monissa tyynynpäällisissä on myös erilaiset puolet, joten halutessasi voit helposti muuttaa tyyliä kääntämällä tyynyn toisin päin. Mallisto on eräänlainen muistutus siitä, miten helppoa jätteen määrän vähentäminen oikeastaan on”, sanoo Kristin Lagerqvist.

Struktuurit, värit ja muodot antavat jokaiselle tyynynpäälliselle uniikin ilmeen. Mallistossa on erilaisia yhdistelmiä ja variantteja, jotka säteilevät lämpöä ja persoonallisuutta.

“Mallisto luo lisäarvoa tuotannon kaikkiin vaiheisiin. Krickelin on uudelleen käyttänyt jäännöskankaita, joista on ommeltu hänen suunnittelemiaan tyynynpäällisiä ruotsalaisessa tehtaassa. Mallisto on lähellä sydäntämme, sillä tiedämme, kuten sinäkin, miten tärkeää meidän on tarkastella tuotanto- ja kulutustapojamme”, sanoo Jennifer Åhman, designchef, Ellos Home.

Kampanja lanseerataan ja tulee myyntiin sivustollamme viikolla 39.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-GZ9T1Gr790

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.