Krickelin suunnittelee muoti- ja sisustustuotteita rannalle uudessa yhteistyössä Elloksen kanssa

Viikko sitten näimme Kristin ”Krickelin” Lagerqvistin yhtenä Ellos Made by Women -kampanjan keulahahmoista. Nyt hän on jälleen ajankohtainen, tällä kertaa toisessa design-yhteistyössään. Krickelin on suunnitellut yhdessä Elloksen kanssa rantamalliston, johon kuuluu muoti- ja sisustustuotteita lämpimiin kesäpäiviin. ”Tavoitteenani oli suunnitella kauniita ja klassisia rantatuotteita, jotka tuntuvat ajankohtaisilta ja tyylikkäiltä myös ensi kesänä, sitä seuraavana kesänä ja toivottavasti vielä senkin jälkeen”, sanoo Krickelin.

Nähdessämme Krickelinin viimeksi hän oli yksi Elloksen Made by Women -kampanjan keulahahmoista. Hän on jälleen ajankohtainen, nyt toisessa design-yhteistyössään Elloksen kanssa. Ensimmäisessä yhteistyössä suunniteltiin tyynyjä ylijääneistä kankaista. Tällä kertaa Krickelin on suunnitellut rantamalliston. Uusi mallisto on yksi ensimmäisiä mallistoja, jossa on sekä muoti- että sisustustuotteita – kaikki valmistettu huolella pienintä yksityiskohtaa myöten. Krickelinin trendikkäästä otteesta huolimatta malliston suunnittelussa ei keskitytty ainoastaan tyylikkyyteen ja ajattomuuteen, vaan pikemminkin mukavuuteen ja monikäyttöisyyteen.

”Halusin luoda mukavia, rannalle sopivia tuotteita. Siksi suunnittelin rantavaatteita, joissa voi liikkua ilman että ne putoavat päältä tai valahtavat alas. Suunnittelin myös rantatyynyn ja jättiläispyyhkeen, jonka päällä voi nukkua ja jota voi käyttää piknikhuopana”, Krickelin kertoo.

Krickelinin suunnittelemassa mallistossa on sävyltään ruosteenpunaisia mekkoja, uima-pukuja ja bikinejä. Muotivaatteiden lisäksi hän on suunnitellut myös pyyhkeitä ja vilttejä sekä torkkupeiton ja tyynyn. Malliston lämpimät sävyt vievät ajatukset ulkomaanmatkoihin.

”Veriappelsiinit, ranskalaiset rannat, lämmin merivesi, pienet lahdet, värikkäät niittykukat, kirpeä limonadi ja graafiset kuviot ovat inspiroineet minua ja antaneet mallistolle eloa. Tavoitteenani oli suunnitella kauniita ja klassisia rantatuotteita, jotka tuntuvat ajankohtaisilta ja tyylikkäiltä myös ensi kesänä, sitä seuraavana kesänä ja toivottavasti vielä senkin jälkeen”, sanoo Krickelin.

Kampanja lanseerataan Elloksen sivustolla torstaina 2. kesäkuuta.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-llBxaqTaSd

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.