Linda-Marie Nilsson suunnittelee uima-asuja Ellokselle

Monien meidän toive on nyt toteutunut. Linda-Marie Nilsson on suunnitellut bikini-, uimapuku- ja rantavaatemalliston yhdessä Elloksen kanssa. Kesän kenties tärkeimmissä vaatteissa on klassisia värejä ja naisellisia leikkauksia, ja Linda-Marieta alusta asti seuranneet saavat myös nostalgisen kuvauksen siitä, miten kaikki sai alkunsa. Tutustu mallistoon meidän kanssamme!

Rakkaudella vuonna 2012 alkanutta uraansa muistellut Linda-Marie Nilsson on suunnitellut uima-asumalliston yhdessä Elloksen kanssa. Naisellisia leikkauksia, klassisia värejä, uimapukuja, bikinejä ja rantavaatteita – täällä on jotakin jokaiseen tyyliin ja makuun.

”Tämä mallisto vastaa kaikkiin toiveisiini. Ranta kuuluu kaikille, ja toivon, että tämä mallisto saa sinut tuntemaan niin. Sen sijaan että löytäisimme uusia tapoja tukea povea, olemme hioneet istuvuutta yli kahden vuoden ajan. Lähes kaikki malliston tuotteet voidaan sopeuttaa sen mukaan, miten haluat käyttää niitä – tuotteet voidaan solmia eri tavoin, ja Mellbystrand-bikineitä voidaan käyttää kolmella tavalla: tavallisina bikineinä, longline-mallina tai tankinina. Voit itse valita mallin, joka tuntuu sinusta mukavimmalta”, kertoo Linda-Marie Nilsson mallistosta.

Linda-Marieta vuoden 2012 aloituksesta asti seuranneet tunnistavat varmasti malliston ruudulliset bikinit – tutuissa bikineissä on nostalgista flirttiä modernilla, päivitetyllä tavalla. Puna-valkoinen kuvio näkyy sekä yksissä bikineissä että yhdessä uimapuvussa, ja malliston muita värejä ovat klassinen musta, ruiskukansininen ja punainen. Mallistossa on lisäksi myös kaksi erimallista rantavaatetta, Ecovero-viskoosista valmistettu paitapusero ja kaftaani. Kaikki uima-asut ovat kierrätettyä polyamidia.

”Linda-Marien mekkomallistojen jälkeen tuntui itsestäänselvyydeltä, että hän suunnittelisi lisää tärkeitä kesävaatteita – uima-asuja. Olemme todella iloisia lopputuloksesta! Bikineistä on saatavana kaksi eri mallia ja neljä eri väriä, ja niitä voi yhdistellä juuri niin kuin haluaa. Uimapuvuista on saatavana kolme eri mallia, joissa on samat värit kuin bikineissä, ja rantavaatteet täydentävät malliston”, sanoo Karin Verdoes, designchef, Ellos Fashion.

Kampanja ja mallisto lanseerataan Elloksen sivustolla 25. toukokuuta.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-3td7wtBu14

Ellos Group on Pohjoismaiden johtava verkkokauppakonserni, johon kuuluvat Ellos, Jotex ja Homeroom. Pyrimme jatkuvasta kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan houkuttelevia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Asiakasläheisyys on toimintamme ydintekijä. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme innovaatiolla, luovuudella ja kestävillä arvoilla. Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa, Ruotsissa ja sillä on toimintaa kaikissa Pohjoismaissa ja valituilla markkinoilla Euroopassa.  Ellos Groupilla on noin 600 työntekijää ja liikevaihto on noin 3,6 miljardia SEK.

www.ellosgroup.com