Marie Olsson Nylander, Alexandra Bring ja Kristin Lagerqvist haastattelevat itseään Elloksen uudessa Made by Women -kampanjassa

Elloksen Made by Women -konseptin alla lanseerattavan uuden kampanjan nimi on ”About the female body, trends and the future” . Videoilla nähdään TV-profiili Marie Olsson Nylander, vaikuttaja Alexandra Bring ja bloggaaja Kristin ”Krickelin” Lagerqvist. Haastatellessaan itseään he vastaavat omia ammattejaan koskeviin kysymyksiiin ja kertovat niitä koskevia ajatuksiaan sekä mitä mieltä he ovat kulutuksesta, vartalosta ja kaikista elämänkäänteistä.

”About the female body, trends and the future”, on uusin Made by Women -konseptin alla lanseerattava kampanja. Naisvartaloa ja naiseutta on aikaisemmin tänä vuonna kuvattu videoilla, joilla ovat olleet mukana muun muassa Linnea Henriksson, Roshi Hoss ja Karin ”Kajjan” Andersson. Tällä kertaa Ellos on päättänyt tulkita konseptia uudella tavalla. Tämän vuoden videoilla näemme TV-profiili Marie Olsson Nylanderin, vaikuttaja Alexandra Bringin ja bloggaaja Kristin ”Krickelin” Lagerqvistin haastattelevan itseään.

”Antamalla Marien, Alexandran ja Kristinin asettaa itse itselleen kysymyksiä saimme rehellisen dialogin, jossa heillä oli mahdollisuus kyseenalaistaa omia ajatuksiaan ja ideoitaan ajatuksella ”miksi ajattelit näin”. Tämä johti kiinnostaviin keskusteluihin näiden kolmen jännittävän naisen ammateista, naisvartalosta, kestävyydestä ja kulutuksesta”, kertoo Anna Westlund, Creative Director, Ellos.

Made by Women luotiin alunperin naiseuden korostamiseksi ja normien kyseenalaistamiseksi. Konseptin perusta on ennallaan, mutta aloite on laajentunut ja siihen kuuluu nykyään useita tärkeitä yhteiskunnallisia kysymyksiä.

” Made by Women haluaa tuoda esiin erilaisten naisten erilaisia tarinoita. Toivomme, että nämä keskustelut inspiroivat meitä näyttäytymään rohkeasti inhimillisempinä ja että voimme olla mukana luomassa yhteiskuntaa, jossa saat olla juuri sellainen kuin olet”, Westlund jatkaa.

Kampanja on nähtävissä Elloksen sivustolla, YouTube-kanavalla, Facebookissa ja Instagramissa.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-Gy9shq9nVA

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.