Marie Olsson Nylander uudessa design-yhteistyössä Elloksen kanssa

Kaikki jotka muistavat viime vuoden menestyksekkään mattomalliston tietävät, että tätä yhteistyötä ei kannata ohittaa. Marie Olsson Nylander palaa uudella mattomallistolla ja kampanjalla, joka on (tietenkin) kuvattu hänen upeassa talossaan Sisiliassa. ”Suurin ero edelliseen mattomallistoon verrattuna on se, että olen nyt ollut suunnittelussani rohkeampi. Samaan aikaan haluan, että kaikki tuotteet sopivat keskenään yhteen – jos sinulla on edellisen mallistoni matto, niin se sopii hyvin yhteen uuden maton kanssa”, sanoo Marie.

Juuri sopivasti ensimmäisten syyspäivien aikaan Ellos lanseeraa uuden kodinmalliston design-yhteistyössä Marie Olsson Nylanderin kanssa – huolella suunnitellussa mattomallistossa on sekä rustiikkia eleganssia että Marien omaa persoonallista tyyliä. Kampanja vie meidät Marien unelmakotiin Sisiliaan ja esittelee meille kodin kaikki huoneet. Täältä löytyy, paitsi kaikki se mitä odotimme ja hieman enemmänkin viime vuoden menestyksekkään malliston jälkeen, myös inspiraatiota syksyn sisustukseen. Sillä ilmojen viilentyessä ja syysvärien saapuessa herää halu päivittää kodin sisätiloja.

”Halusin suunnitella pehmeän ja maanläheisen, luonnonmateriaaleista valmistettavan malliston. Monille matto on huoneen perusta – huone kalustetaan ja sisustetaan maton mukaan, ja olen pitänyt sen mielessäni mallistoa suunnitellessani. Samaan aikaan toivon, että mallistosta löytyy jotakin myös niille, jotka levittävät maton lattialle vasta kun kaikki muu on jo valmista. Mallistossa on mielestäni kaikkea, niin wow-vaikutelma kuin perusta, josta on hyvä lähteä liikkeelle”, kertoo Marie Olsson Nylander.

Ne, jotka eivät ehtineet tilata mattoa viime vuoden mallistosta, saavat nyt uuden mahdollisuuden. Samalla mallisto on yhtä ajankohtainen niille, jotka tilasivat edellisen malliston maton ja haluavat nyt saada kotiin yhtenäisen ilmeen. ”Suurin ero edelliseen mattomallistooni verrattuna on se, että olen uskaltanut suunnitella vapaammin ja tehnyt matoista hieman näyttävämpiä, hieman raskaampia ja hieman rohkeampia. Samaan aikaan kaiken voi myös yhdistää keskenään – jos sinulla on edellisen mallistoni matto, niin se sopii hyvin yhteen uuden maton kanssa.

”Yhteistyön jatkaminen Marien kanssa oli meille itsestään selvää – mallistot ovat upeita. Mariella on harvinaisen hyvä sormituntuma, joka sopii hyvin Elloksen ilmaisuun. Marien työskentelyä on aina yhtä kiehtova seurata”, sanoo Mathilda Göthberg, Elloksen Collab & Influencer Marketing.

Kampanja ja mallisto lanseerataan Elloksen sivustolla 15. syyskuuta.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.