Marie Olsson Nylander yhteistyössä Elloksen kanssa

Ellos kertoi jo aiemmin syyssesongilla tulevasta designyhteistyöstään Marie Olsson Nylanderin kanssa. Mallisto on nyt vihdoin esillä Elloksen sivustolla. Marie on suunnitellut mattoja, joissa on syksyisen pehmeät värit ja jotka henkivät luovuutta ja ovat erittäin persoonallisia, aivan kuten Marie itse. ”Yhteistyö on ollut fantastista ja opettavaista. Se on pakottanut meidät uskaltautumaan kaupallisten kehysten ulkopuolelle, ja lopputulos on todellinen ja aito”, sanoo Jennifer Åhman, designchef Ellos Home.

Marie Olsson Nylander ja Ellos ovat sekä itsestään selvä että yllättävä pari. Me, jotka olemme seuranneet Marieta, odotamme jo innolla pääsevämme sisustamaan kotejamme hänen ainutlaatuisella sisustustyylillään. Hänen nyt lanseeraamansa ja itse suunnittelemansa mattomallisto onkin kuin yllätyslahja, ja yhteistyö Elloksen kanssa on yhtä itsestään selvää ja helppoa kuin vanhan ystävän tapaaminen.

”Olemme käyttäneet todella pehmeää ja korkealaatuista villaa. Juuri villa tarjoaa monenlaisia tekstuureja – se voi tuntua puuvillalta, kutittaa tai olla karheaa. Minulle oli tärkeää, että matot olisivat pehmeitä ja tuntuisivat mukavilta jalkojen alla. Halusin luoda sellaisia mattoja, joista itse pidän ja joita en vielä ole löytänyt. Pehmeitä, miellyttäviä tekstuureja ja maanläheisiä sävyjä, jotka sulautuvat helposti kotiin. Yksityiskohtia, jotka luovat syystunnelmaa ilman että huoneelle tarvitsee tehdä mitään muuta”, kuvailee Marie Olsson Nylander mallistoa.

Matot ovat kokonaan villaa, ja eri tekstuurit ja värit antavat mallistolle viileän ja maanläheisen ilmeen. Syksyn lähestyessä monet meistä haluavat luoda kodikasta tunnelmaa kotiin. Usein riittää muutaman yksityiskohdan vaihtaminen ja tekstiilien lisääminen – juuri se on innoittanut tätä mallistoa.

”Kodin päivittämiseen ei välttämättä tarvita paljoa. Uusi matto sohvaryhmän alla tekee jo paljon. Yhteistyö Marien kanssa on ollut fantastista. Hän on erittäin luova, ja hän on haastanut meidät menemään rohkeasti kaupallisten kehysten ulkopuolelle. Lopputulos henkii aitoutta – investoimalla malliston mattoon tuntuu kuin saisi itselleen ison annoksen Marien iloisuutta ja luovuutta. Mallistosta on mahdotonta valita yhtä suosikkia, sillä kaikki matot puhuvat omaa persoonallista kieltään”, sanoo Jennifer Åhman, designchef, Ellos Home.

Mallisto lanseerataan 9.9. osoitteessa ellos.fi

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat:  https://we.tl/t-GPwzGV5YYT

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.