Norjalainen Emilie Tømmerberg design-yhteistyössä Elloksen kanssa

Norjalainen vaikuttaja, bloggaaja ja sisällöntuottaja Emilie Tømmerberg on Elloksen uusin design-yhteistyökumppani. He ovat suunnitelleet yhdessä säteilevän juhlamalliston, joka saa meidät odottamaan sesongin juhlahetkiä ja kutsuja. Tutustu koko mallistoon ja inspiroidu!

Ellos julkaisee jälleen uuden ja jännittävän design-yhteistyön sopivasti juhlakauden alla – tällä kertaa Emilie Tømmerbergin kanssa. Häikäiseviä, kimaltavia mekkoja sekä tyylikkäitä ja selkeälinjaisia vaatteita.

”Rakastan naisellisia siluetteja, ja mielestäni tämä mallisto kunnioittaa juuri niitä. Ne ja paljetit ovat täydellinen yhdistelmä – vaatteet on helppo asustaa sekä juhlavasti että rennosti. Mallistossa on myös upeasti poimutettuja ja kauniisti laskeutuvia vaatteita”, sanoo Emilie Tømmerberg.

Emilien varmalla tyylitajulla suunnittelemasta mallistosta löytyvät helposti vaatteet sinulle, joka haluat pukeutua todella juhlavasti, sekä sinulle, joka viihdyt paremmin pelkistetyn tyylikkäissä vaatteissa. Mallistossa on mekkoja sekä lahjapakettiin kuusen alle että sinulle itsellesi. Tutustu mallistoon, jos olet menossa jouluaterialle tai uudenvuodenjuhliin, tai haluat antaa todella hienon lahjan!

”Halusimme mukaan henkilön, joka olisi itsestäänselvä valinta juhlamallistolle näin joulun ja uudenvuoden alla, ja Emilie Tømmerberg sopii siihen täydellisesti! Paljetit, leikkaukset ja poimutukset saavat meidät odottamaan juhlakautta, ja olemme todella iloisia voidessamme viimeinkin esitellä lopputuloksen”, sanoo Karin Verdoes, designchef, Ellos Fashion.

Kampanja ja mallisto lanseerataan Elloksen sivustolla 3. marraskuuta.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-V4pIrhw4SG

Ellos Group on Pohjoismaiden johtava verkkokauppakonserni, johon kuuluvat Ellos, Jotex ja Homeroom. Pyrimme jatkuvasta kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan houkuttelevia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Asiakasläheisyys on toimintamme ydintekijä. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme innovaatiolla, luovuudella ja kestävillä arvoilla. Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa, Ruotsissa ja sillä on toimintaa kaikissa Pohjoismaissa ja valituilla markkinoilla Euroopassa.  Ellos Groupilla on noin 600 työntekijää ja liikevaihto on noin 3,6 miljardia SEK.

www.ellosgroup.com