Penny Parnevik suunnitteli malliston yhteistyössä Ellos Homen kanssa – ”makuuhuoneen mini-me-mallisto!”

Ellos lanseeraa kevääksi vuodevaatemalliston yhdessä Penny Parnevikin kanssa. Vaaleat värit ja hurmaavat kuviot eivät tuo vain kevätaurinkoa makuuhuoneeseen – ”Minulle on tärkeää että koti on sellainen, jossa saa olla likaa ja tahroja. Siksi halusin suunnitella pussilakanasetin, jonka kuviot piilottavat sängyssä nautitun aamukahvin jäljet”, kertoo Penny Parnevik.

Makuuhuoneen mini-me-mallisto? Kyllä, kiitos! Penny Parnevik (tuttu TV-sarjasta Parneviks ja nykyään yksi Ruotsin merkittävimmistä vaikuttajista) on suunnitellut yhdessä Elloksen kanssa pussilakanasetin, josta on saatavana kaksi kokoa – yksi sinun ja toinen lapsen sänkyyn. Penny on hakenut inspiraatiota omasta arjestaan pienten lasten vanhempana ja ilmaissut joitakin lasten mukanaan tuomia tunteita sekä värein että sanoin tässä ihastuttavassa mallistossa, jonka tuotteet sopivat kodin kaikkiin makuuhuoneisiin!

”Halusin suunnitella malliston, joka tuntuu lämpimältä, innostavalta ja sellaiselta, johon vanhemmat voivat samaistua. Monet tuntevat varmasti pitkään kestävät nukuttamiset, unettomat yöt ja aamuisen kahvin tarpeen. Ne ovat olleet inspiraationa tuotteille, jotka on valmistettu rakkaudella ja ripauksella meidän kaikkien tarvitsemaa huumoria!”, kertoo Penny Parnevik mallistosta.

Jokainen vuodevaatesetti on saanut nimen pikkulapsiarjen hetkistä ja ajatuksista, kuten esimerkiksi: Coffee stains, Lullaby ja Breakfast in bed. Saumojen väliin on kätketty Pennyn pieniä tervehdyksiä niitä tarvitseville, kuiskauksia siitä, että unettomat yöt eivät kestä ikuisesti. Sille, jonka vuodet pikkulasten vanhempana ovat jo ohi tai niitä ei ole ehkä koskaan ollutkaan ja jonka yöt ovat pitkiä ja rauhallisia, tämä mallisto luo miellyttävää kevättunnelmaa makuuhuoneeseen.

”Pennyn mallistossa on leikkisä yhdistelmä hurmaavia kuvioita ja iloisia värejä, jotka sopivat hyvin keväiseen makuuhuoneeseen. Se on juuri sellainen vitamiinipiikki, jota kaikki me pienten lasten vanhemmat tarvitsemme arkeemme”, sanoo designchef Jennifer Åhman, Ellos Home.

Kampanja ja mallisto lanseerataan Elloksen sivustolla 26. tammikuuta.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat: https://we.tl/t-p2eFtsRKRo

Ellos Group on Pohjoismaiden johtava verkkokauppakonserni, johon kuuluvat Ellos, Jotex ja Homeroom. Pyrimme jatkuvasta kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan houkuttelevia ja kestäviä muoti- ja sisustustuotteita koko perheelle. Asiakasläheisyys on toimintamme ydintekijä. Kehitämme jatkuvasti toimintaamme innovaatiolla, luovuudella ja kestävillä arvoilla. Ellos Groupin pääkonttori on Boråsissa, Ruotsissa ja sillä on toimintaa kaikissa Pohjoismaissa ja valituilla markkinoilla Euroopassa.  Ellos Groupilla on noin 600 työntekijää ja liikevaihto on noin 3,6 miljardia SEK.

www.ellosgroup.com