Skandinaavista, luonnonläheistä ja utuisia sävyjä – sitä on talven Ellos Home -sisustus

Elloksen uusin kodinmallisto maalaa eteemme vaalean, rauhallisen ja miellyttävän talven ja tuo luonnon kotiin. Skandinaavisen yksinkertainen tyyli saa särmikkyyttä utuisista sinisistä sävyistä ja ruosteenpunaisista yksityiskohdista. Mallisto luo taustan talven kaikille juhlahetkille ja tekee oman persoonallisen tyylin luomisesta helppoa.

Talvi ei ole vielä täällä, mutta maisema ikkunan takana muuttuu, emmekä malta olla ottamatta varaslähtöä talveen. Elloksen uusin kodinmallisto tuo esiin tekstiilejä ja värejä, jotka päästävät päivänvalon sisään ja kutsuvat viihtymään ja rauhoittumaan. Luonnonmateriaalit, vaaleat sävyt ja kontrastia antavat sinisen, roosan ja ruosteen sävyt luovat malliston pohjan, ja sen tuotteilla sisustat sekä olohuoneen, keittiön että ulkotilan.

”Vihdoinkin voimme viettää aikaa ystävien ja perheen kanssa – tätä olemme odottaneet! Talvimallisto on suunniteltu pitkiin ja tunnelmallisiin iltoihin meille tärkeiden ihmisten kanssa. Luonto, lämpö ja seurustelu sekä säihkyvät, luonnonmateriaaleille dynamiikkaa antavat kullanväriset yksityiskohdat luovat talven sisustuksen tunnelman”, sanoo Jennifer Åhman, designchef, Ellos Home.

Skandinaavinen design tuo rauhaa ja harmoniaa sesonkiin, jota leimaavat usein kiire, stressi ja D-vitamiinin puute. Elloksen mallistossa korostuvat palautuminen, seurustelu ja lämpö – tarvitset vain muutaman yksityiskohdan ja kodikkaan lisän luodaksesi talven juhlahetkiin sopivan ilmeen. Emme tarvitse näyttäviä muutoksia tai suuria ponnistuksia, talvi tulee joka tapauksessa.

Joten panostetaan lämpimään ja rauhalliseen tunnelmaan ja annetaan uuden sesongin löytää tiensä kotiin – pienet vihjeet kertovat jo talven juhlahetkistä. Uusi sesonki ei ole ihan vielä täällä, mutta sen tuntee jo. Se tuntuu arjessa ja väreilee ilmassa.

Kampanja lanseerataan Elloksen sivustolla viikolla 41.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat:  https://we.tl/t-CVU96uAZ8G

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.