TV-profiili Marie Olsson Nylander aloittaa yhteistyön Elloksen kanssa

Syyskuussa hän on jälleen ajankohtainen Husdrömmar Sicilien -TV-ohjelman palatessa toiselle kaudelle, mutta niiden jotka eivät malta odottaa, kannattaa tutustua Marie Olsson Nylanderin ja Elloksen yhteistyöhön. Marie on nimittäin sisustanut Italiassa sijaitsevan kodin Elloksen uusimman sisustusmalliston tuotteilla – ja yhteistyölle on tulossa myös jatkoa. Myöhemmin syksyllä on luvassa jotain aivan erityistä, kertoo Anna Westlund, Creative Director, Ellos.

Syksyisen kypsän appelsiinin maku. Viilentävien tuulten tuoksu sekä raikkaiden, rapisevien lehtien ja perennojen tuoksu. Saamme edelleen nauttia kesästä, mutta Elloksen uusin mallisto tarjoaa meille tuulahduksen raikkaasta syyssesongista. Kampanja on huolellinen yhdistelmä sisustaja ja TV-profiili Marie Olsson Nylanderin tyyliä ja Elloksen pelkistettyä, pehmeää tyyliä. Selkeä skandinaavinen tyyli saa rinnalleen rustiikkeja ja jykeviä yksityiskohtia, ja Marie sitoo varmalla tyylillään kesän (josta emme halua vielä kokonaan luopua) aitoon syystunnelmaan.

”Yhteistyö Elloksen kanssa on ensimmäinen kaupallinen projektini, ja se on ollut todella hauskaa! Mallisto on fantastinen ja sen kanssa on ollut helppo työskennellä. Näin jo varhain silmissäni selkeän kuvan stailauksesta. Päästessäni lopulta paikalle työskentelen mielelläni vaistojeni mukaan – sisustajan työssä se on lähes välttämätöntä. Huoneiden tunnelma on todellisuudessa aivan toista kuin kuvissa. Syyssesongista tulee tapahtumarikas ja jännittävä, ja odotan jo kaikkea mitä on tulossa”, sanoo Marie Olsson Nylander yhteistyöstä.

Kampanja on vain osa Marien ja Elloksen yhteistyötä – lisää on tulossa. Tarkkaan ottaen mitä saamme nähdä myöhemmin, mutta kyse on tietenkin kodinsisustuksesta. Syksyn ensimmäisen suuren yhteistyön jälkeen emme kesän valoisasta lämmöstä huolimatta voi olla kaipaamatta kaikkea sitä, mitä uusi sesonki tarjoaa.

”Kukaan ei varmaan ole unohtanut Husdrömmar Sicilien -TV-ohjelmaa tähän mennessä. Yhteistyö Marien kanssa oli meille itsestäänselvyys – hänen tyylinsä sointuu Elloksen tyyliin upeasti. Marie pystyy luomaan kodin jostakin sellaisesta, joka muilta ehkä jää huomiotta. Hän näkee mahdollisuuden, ja onnistuu tekemään sen näkyväksi myös muille lisäämällä oikeat yksityiskohdat. On yhtä kiehtovaa kuin ihanaa nähdä hänen työnsä. Ja kyllä, yhteistyön toinen osa... Odotamme sitä erittäin innoissamme", sanoo Anna Westlund, Creative Director, Ellos.

Kampanja ja mallisto lanseerataan Elloksen sivustolla 10.8.2021.

Saadaksesi lisätietoja ole hyvä ja ota yhteyttä:

Kampanjakuvat:  https://we.tl/t-9kZf5bfOLI

Ellos on yrityksenä tunnettu ja meillä on noin 1,6 miljoonaa aktiivista asiakasta. Pyrimme jatkuvasti kehittämään palvelujamme asiakaslähtöisesti ja tarjoamaan upeita etuja. Netistä ellos. löydät uusinta muotia, kodinsisustusta ja kauneustuotteita, yli 400 tuotemerkkiä sekä vaatteita, kenkiä ja asusteita koko perheelle.

Ellos on Ellos Groupin suurin nettikauppa. Lisätietoa Ellos Groupista on osoitteessa www.ellosgroup.com. Sieltä voit lukea yrityksen historiasta, kestävästä kehityksestä ja visiostamme. Sieltä saat myös tietoa avoimista työpaikoistamme.