Eltel ja DNA uusivat vuosittain noin 12,5 miljoonan euron arvoisen sopimuksen

Eltel ja DNA ovat sopineet kiinteän ja mobiiliverkon palveluita sisältävän sopimuksen uusimisesta tuleville vuosille. Sopimus on arvoltaan noin 12,5 miljoonaa euroa vuodessa. Sopimus astui voimaan tammikuussa 2024 ja jatkuu kuluvan vuoden loppuun, jonka jälkeen on mahdollisuus kerrallaan aina yhden vuoden optioon vuoden 2026 loppuun saakka.

Sopimuksen mukaisesti Eltel tarjoaa DNA:n kuluttaja- ja yritysasiakkaille sekä kiinteän että mobiiliverkon palvelut alkaen suunnittelusta, asennukseen ja ylläpitoon saakka. Kuluvana vuonna Eltel keskittyy erityisesti rakentamaan DNA:lle valokuituverkkoa ja nopeita laajakaistapalveluita Etelä-Suomessa.

”DNA on noussut laajakaistamarkkinajohtajaksi vuosien johdonmukaisilla investoinneilla valokuituverkkoon. Eltel on toiminut kumppaninamme yhtäjaksoisesti jo vuodesta 2016, mahdollistaen kasvuamme. Eltelin aktiivisuus ja nopea reagointikyky tukee DNA:n strategista tavoitetta luoda markkinoiden parasta asiakaskokemusta”, sanoo Mikko Kannisto, johtaja, laajakaista- ja taloyhtiöliiketoiminta, DNA.

Juha Luusua
toimitusjohtaja, Eltel
puh. 040 311 3005, juha.luusua@eltelnetworks.com

Antti Pylkäs
liiketoimintajohtaja, Eltel
puh. 040 311 2065, antti.pylkäs@eltelnetworks.com

Mikko Kannisto
johtaja, laajakaista- ja taloyhtiöliiketoiminta, DNA Oyj
puh. 044 590 2527, mikko.kannisto@dna.fi

Eltel on johtava kriittisten sähkö- ja tietoliikenneverkkojen palveluntuottaja. Tarjoamamme palvelut mahdollistavat uusiutuvan energian and nopeiden tietoliikenneverkkojen kasvun. Suunnittelemme, rakennamme ja ylläpidämme kestävämpiä ja toimivampia verkkoyhteyksiä nykyisiä ja tulevia sukupolvia varten. Eltelissä työskentelee noin 5,000 työntekijää, joista Suomessa noin 1,500. Liikevaihtomme vuonna 2022 oli 823,6 miljoonaa euroa ja osakkeemme on listattu Nasdaq Tukholmassa. Lue lisää: www.eltelnetworks.fi.