Eltelille toinen sija Elenian vuosittaisessa turvallisuuskampanjassa

Turvallisuus on meille aina ykkösasia! Tänään on jälleen aihetta juhlaan asian tiimoilta, kun asiakkaamme Elenia palkitsi meidät Turvallisuuskampanjansa toisella sijalla 🥈.

Eltel Suomessa turvallisuuskulttuuria on kehitetty systemaattisesti useiden vuosien ajan. Vuonna 2021 Eltel Suomessa saavutimme työturvallisuudessa LTIF-tason 2,8. Elenian myöntämä tunnustus osoittaa, että pitkäjänteinen työmme tuottaa tulosta.

Turvallisuustyömme kantava perusta on ajattelumalli, jossa turvallisuus on koko ajan agendalla. Esimerkiksi: päivittäiset riskinarvioinnit mobiilisovelluksella, viikoittaiset turvavartit, ennakoivat havainnot, rehelliset läheltä piti -tilanteiden läpikäymiset ja ennen kaikkea työkaverista välittäminen.

Kiitos vielä hienosta saavutuksesta kaikille Elenian töitä tekeville elteliläisille sekä tietysti laajalle kumppani- ja maanrakentajaverkostolle 👏! Onnea myös muille palkituille Omexom ja Pirkanmaan Verkostopalvelu Oy.

Kuvassa Pirkanmaan Elenia-tiimiä. Ulkona otetussa kuvassa Elteliltä Sami Nurmilo, Jukka Mourujärvi, Patrik Linnamaa, Olli Lahti, Jarkko Vehmas ja Matti Suuronen ja Elenialta Turo Ihonen ja Mikko Kapanen.

Lisätietoa:

Matti Suuronen, aluepäällikkö, Eltel Networks Oy
Puh. 040 311 2020, matti.suuronen@eltelnetworks.com

Eltel on johtava pohjoiseurooppalainen teknisten palveluiden toimittaja sähkö- ja tietoliikenneverkkotoimialalla. Tarjoamme laajan valikoiman palveluita ulottuen suunnittelu-, rakentamis- ja ylläpitopalveluista aina kokonaisvaltaisiin projektitoimituksiin saakka. Haluamme osallistua kestävämmän ja toimivamman huomisen rakentamiseen nykyisille ja tuleville sukupolville. Eltelissä työskentelee noin 5,000 työntekijää, joista Suomessa noin 1,500. Liikevaihtomme vuonna 2021 oli 812,6 miljoonaa euroa. Osakkeemme on listattu Nasdaq Tukholmassa.