IBM palkitsi Ementorin hyvänä kumppanina

Report this content

IBM palkitsi Ementorin hyvänä kumppanina IBM on valinnut Ementor Finland Oy:n vuoden 2003 kumppaniksi. Valinnallaan IBM kiittää ja kannustaa jälleenmyyjäänsä, Ementoria. Ementorin ja IBM:n liiketoimintasuhde on kasvanut merkittävästi menneen vuoden aikana. IBM:n valintaperusteina olivat muun muassa Ementorin panostus koko IBM:n tarjonnan kehittämiseen sekä koko organisaation sitoutuminen yhteistyön ja tarjonnan kehittämiseen. Ementor hallitsee kaikki IBM:n tuotteet ja lisäksi se teki jokaisella osa-alueella kasvua menneenä vuonna. Ementorin toteuttama Salon kaupungin ja Someron kaupungin toteuttama yhteinen IT-ympäristö, jossa palvelimia hallitaan keskitetysti yhteisen järjestelmän puitteissa on esimerkki IBM:n arvostamasta Ementorin osaamisesta asiakasprojekteissa. "Arvostamme kumppaneissamme sitoutumista IBM-yhteistyön kehittämiseen. Tärkeää on myös loppuasiakkaitten tyytyväisyys sekä osaamisen kasvattaminen. Haluamme antaa tunnustusta Ementorille menestyksekkäästä yhteistyöstä IBM:n ja yhteisten asiakkaiden kanssa", sanoo IBM:n kanavajohtaja Kurt Lönnqvist. "Asiakaskuntamme on tietoinen IBM-ratkaisuihin liittyvästä osaamisestamme. Ennen kaikkea Ementorin panostukset iSeries- liiketoiminnan kehittämiseen ovat näkyneet onnistuneina projekteina", sanoo Ementorin toimitusjohtaja Ture Tähtinen. Lisätietoja: Ementor Finland Oy Mika Nilsson Business Manager puh 040-732 5341 email mika.nilsson@ementor.fi Ementor on yksi Pohjoismaiden suurimmista ja merkittävimmistä yrityksistä liiketoimintakonsultoinnin sekä IT-ratkaisujen ja - palveluiden alalla. Teknologia-, konsultointi- ja ylläpitopalveluosaamisellamme autamme vaativia Pohjoismaisia yrityksiä kehittämään toimintansa tehokkuutta, luomaan asiakasuskollisuutta ja rakentamaan alustan muutokselle. Ementorin palveluksessa on 2500 työntekijää 22 toimipisteessä Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Ruotsissa. Suomessa myynti- ja palveluorganisaation toimipisteet sijaitsevat Espoossa, Turussa, Lahdessa, Tampereella, Jyväskylässä, Iisalmessa ja Oulussa. Ementorin palveluksessa Suomessa toimii 250 tietotekniikan ammattilaista. Ementor on listattu Oslon pörssissä. Ementor-nimen alle yhdistettiin 1. heinäkuuta 2003 Eterran, Ementorin ja Merkantildatan toiminnot. Lisätietoja: www.ementor.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/05/20040305BIT00090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/05/20040305BIT00090/wkr0002.pdf