Endomines Finland Oyj siirtää vuoden 2022 vuosikertomuksensa julkaisuajankohtaa

Endomines Finland Oyj – pörssitiedote, 17.3.2023, klo 11.00 EET

Endomines Finland Oyj julkaisee vuoden 2022 vuosikertomuksen viimeistään viikolla 17/2023. Vuosikertomuksen alkuperäinen ilmoitettu julkaisupäivä oli 31.3.2023. Syynä aikataulumuutokselle on yhtiön kotipaikan siirto Ruotsista Suomeen sekä vastavirtasulautumisen ja yhtiörakenteen muutosten aiheuttama viivästys vuosikertomuksen valmistumisessa.

Vuosikertomuksen viivästys ei vaikuta yhtiön varsinaisen yhtiökokouksen ajankohtaan. Varsinainen yhtiökokous (minkä hallitus kutsuu koolle myöhemmin) pidetään suunnitellusti 25.5.2023.

Endomines Finland Oyj

Mikko Sopanen, CFO

mikko.sopanen@endomines.com, +358 50 434 7439

Endomines on kaivos- ja malminetsintäyhtiö, joka keskittyy pääasiassa kultaan. Endomines harjoittaa kaivostoimintaa Pampalon kaivoksella Ilomantsissa ja malminetsintätoimintaa Karjalan kultalinjalla Itä-Suomessa. Endomines omistaa myös oikeudet useisiin kultaesiintymiin Idahossa ja Montanassa Yhdysvalloissa, missä Endominesin tavoitteena on jatkaa kehitystyötä kumppanuussopimusten kautta. Yhtiön osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq Helsingissä (PAMPALO). www.endomines.com