Muutos Endomines Finland Oyj:n johtoryhmässä: Minni Lempinen on nimitetty yhtiön uudeksi vt. talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Endomines Finland Oyj – pörssitiedote, 25.5.2023, klo 16.00 EET

Endomines Finland Oyj on nimittänyt yhtiön uudeksi vt. talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Minni Lempisen (s. 1985), joka siirtyy tehtävään yhtiön sisältä. Lempinen aloittaa uudessa tehtävässään 1.6.2023, ja raportoi Endominesin toimitusjohtajalle Kari Vyhtiselle. Lempisen edeltäjä Mikko Sopanen jättää tehtävänsä Endominesin talousjohtajana 31.8.2023 ja jatkaa uraansa yhtiön ulkopuolella.

Lempisellä on laaja kokemus taloushallinnon, raportoinnin ja valvonnan tehtävistä, sekä toimialaosaamista kaivosteollisuudesta.

”Minnillä on erittäin vahva, pitkän linjan taloushallinnon osaaminen ja kokemus erityisesti kasvuyritysten kehitysprojekteista. Hänellä on selkeä näkemys kasvavan liiketoimintamme viemisestä uudelle tasolle, ja olen erittäin iloinen voidessani toivottaa hänet tervetulleeksi uuteen tehtäväänsä Endominesilla. Samalla haluan kiittää Mikkoa hänen positiivisesta otteestaan sekä yhtiölle antamastaan panoksesta taloushallinnon kehittämisessä – erityisesti yhtiön kotipaikan siirron, sekä rahoitusjärjestelyjen osalta, ja toivotan hänelle kaikkea hyvää hänen uransa seuraavassa vaiheessa”, sanoo Endomines Finland Oyj:n toimitusjohtaja Kari Vyhtinen.

Kari Vyhtinen, toimitusjohtaja
kari.vyhtinen@endomines.com, +358 40 585 0050