• Endomines Finland Oyj/

Endomines AB:n (publ) merkintäoikeusanti – Viimeinen kaupankäyntipäivä merkintäoikeuksia sisältävillä osakkeilla on 4.1. Nasdaq Tukholmassa ja 5.1. Nasdaq Helsingissä

Endomines AB, Pörssitiedote 4.1.2021 klo 15:05 CET

Kuten tänään aiemmin tiedotettiin, Endomines AB:n (publ) ylimääräinen yhtiökokous hyväksyi hallituksen 30.11.2020 tekemän päätöksen noin 281 miljoonan Ruotsin kruunun merkintäoikeusannin toteuttamisesta.

Merkintäoikeusannin täsmäytyspäivä on 7.1.2021. Viimeinen kaupankäyntipäivä Yhtiön osakkeella, joka sisältää merkintäoikeuden on 4.1.2021 Nasdaq Tukholmassa ja 5.1.2021 Nasdaq Helsingissä.

Näin ollen viimeinen kaupankäyntipäivä merkintäoikeuksia sisältävillä osakkeilla eroaa Nasdaq Tukholman ja Nasdaq Helsingin välillä, koska 6.1.2021 (Loppiainen) on selvityspäivä Suomen Euroclearissa, mutta ei Ruotsin Euroclearissa.

Marcus Ahlström, varatoimitusjohtaja ja talousjohtaja, +358 50 544 68 14, marcus.ahlstrom@endomines.com

Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilön toimesta julkaistavaksi 4.1.2021 kello 15:05 CET.