Endomines julkaisee tammi-kesäkuun 2022 puolivuotisraportin 18.8.2022 klo 13.00 (CET).

Endomines AB (publ), pörssitiedote 4.8.2022 kello 16.00 CET

Endomines AB julkaisee puolivuotisraporttinsa tammi-kesäkuulta 2022 torstaina 18.8.2022 noin klo 13.00 (CET). Tulosjulkistuksen tiedotustilaisuus järjestetään webcast-lähetyksenä englanniksi sijoittajille, analyytikoille ja medialle 18 elokuuta 2022 klo. 14:00 (CET). Puolivuotisraportin esittää toimitusjohtaja Kari Vyhtinen ja talousjohtaja Mikko Sopanen.

Webcastin lisätiedot

Rekisteröidy etukäteen liittyäksesi webcast-lähetykseen: https://endomines.videosync.fi/2022-q2-results

Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistusviestin, joka sisältää tiedot webcast-lähetykseen liittymisestä. Osallistujat voivat esittää webcast-lähetyksen aikana kysymyksiä videoalustan chat-toiminnon kautta. Webcast-lähetyksen tallenne on katsottavissa tapahtuman jälkeen samasta yllä olevasta linkistä.

Julkistuksen jälkeen puolivuotisraportti on saatavilla Endominesin verkkosivuilla:

Kari Vyhtinen, CEO, kari.vyhtinen@endomines.com, +358 40 585 0050

Mikko Sopanen, talousjohtaja, mikko.sopanen@endomines.com, +358 50 434 7439

Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilön toimesta julkaistavaksi 4.8.2022 kello 16:00 CET.