Endomines siirtää sulautumisen täytäntöönpanoa

Endomines AB, Pörssitiedote, 15.10.2021 kello 15:00 CEST

Endomines siirtää sulautumisen täytäntöönpanoa

Endomines AB (publ) (”Yhtiö”) tiedotti 3.6.2021 päättäneensä rajat ylittävästä vastavirtasulautumisesta (”Sulautuminen”) ja Yhtiön kotipaikan siirtämisestä Ruotsista Suomeen.

21.9.2021 Yhtiö tiedotti sulautumisen täytäntöönpanon siirtymisen 2 viikolla ja olevan 18.10.2021.

Sulautumiseen liittyvien käytännön järjestelyihin ja rekisteröinteihin liittyvien yksityiskohtien vuoksi, Yhtiö on päättänyt siirtää sulautumisen täytäntöönpanoa. Uusi sulautumisen täytäntöönpanopäivä ilmoitetaan välittömästi sen varmistuttua.

Seppo Tuovinen, väliaikainen toimitusjohtaja, seppo.tuovinen@endomines.com, +358 50 576 0143

Ingmar Haga, hallituksen puheenjohtaja, ingmar.haga@endomines.com, +358 40 700 3518

Mikäli tämän tiedotteen eri kieliversioissa (suomi, englanti ja ruotsi) on eroja, ruotsinkielinen tiedote on määräävä.