Endomines tiedottaa Fridayn ensimmäisestä kultarikastetoimituksesta

Endomines AB, pörssitiedote 12.5.2020 klo 08:30 CEST

Endomines AB tiedottaa lähettäneensä ensimmäisen kultarikaste-erän Friday-projektistaan. Ensimmäinen, 20 märkätonnia (WMT) kultarikastetta käsittävä, lähetys lähetettiin matkaan 28.4.2020.

”Ensimmäinen sulattamolle lähtenyt kultarikaste-erämme on merkittävä askel Friday-projektillemme, etenkin erän ollessa Pohjois-Amerikan operaatioidemme ensimmäinen kultarikastetoimitus.” sanoo Toimitusjohtaja Greg Smith.

Greg Smith, Toimitusjohtaja, +44 7717 8809 23, greg.smith@endomines.com

Tämä tiedote sisältää sellaista tietoa, joka Endomines AB:n on julkaistava EU:n markkinoiden väärinkäyttöasetuksen mukaan. Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilöitten toimesta julkaistavaksi 12.5.2020 kello 08:30 CEST.