Endominesin taloudellinen kalenteri vuodelle 2019 Muutos taloudellisen raportoinnin käytäntöön

Endomines AB, pörssitedote 26.11.2018 kl. 08:00 CET

Endomines AB (publ) julkistaa taloudellisen kalenterinsa vuodelle 2019. Alkaen 1.1.2019 Endomines julkaisee ensimmäiseltä ja kolmannelta neljännekseltä liiketoimintakatsauksen. Puolivuosikatsaus ja tilinpäätöstiedote raportoidaan jatkossakin laajemmin niin, että niihin sisältyy tarkempaa taloudellista informaatiota sisältävä liitetieto-osio.

Endominesin taloudellisten tiedotteiden julkaisuaikataulu vuonna 2019 on seuraava:

Tilinpäätöstiedote 2018: 14. helmikuuta 2019
Liiketoimintakatsaus Q1-2019: 8. toukokuuta 2019
Puolivuosikatsaus H1-2019: 16. elokuuta 2019
Liiketoimintakatsaus Q3-2019: 7. marraskuuta 2019

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi torstaina 9. toukokuuta 2019. Yhtiön hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhemmin.

Saila Miettinen-Lähde, toimitusjohtaja, +358 40 548 36 95, saila.miettinen-lahde@endomines.com

Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilön toimesta julkaistavaksi 26.11.2018 klo 08:00 CET.

Endomines on kaivos- ja malminetsintäyhtiö, jonka ensisijainen painopiste on kulta. Yhtiö harjoittaa malminetsintää Karjalan kultalinjalla Itä-Suomessa ja on käynnistämässä kaivostoimintaa Yhdysvaltain Idahossa. Yhtiö pyrkii parantamaan pitkän aikavälin kasvumahdollisuuksiaan tehostamalla malminetsintäänsä sekä yritysostoin. Endominesin tavoitteena on hankkia poliittisesti vakailla alueilla olevia esiintymiä, jotka on mahdollista saada tuotantoon nopeasti ja rajoitetuin investoinnein.