Endominesin taloudellinen kalenteri vuodelle 2021

Endomines AB, pörssitedote 10.11.2020 kl. 12:00 CET

Endomines AB (publ) julkistaa taloudellisen kalenterinsa vuodelle 2021.

Endominesin taloudellisten tiedotteiden julkaisuaikataulu vuonna 2021 on seuraava:

Tilinpäätöstiedote 2020: 18. helmikuuta 2021
Liiketoimintakatsaus Q1-2021: 20. toukokuuta 2021
Puolivuosikatsaus H1-2021: 19. elokuuta 2021
Liiketoimintakatsaus Q3-2021: 11. marraskuuta 2021

Vuoden 2020 vuosikertomus julkaistaan viimeistään 19. huhtikuuta 2021 alkavalla viikolla (viikko 16).

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 25. toukokuuta 2021. Yhtiön hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhemmin.

Marcus Ahlström, varatoimitusjohtaja ja talousjohtaja, +358 50 544 68 14, marcus.ahlstrom@endomines.com

Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilön toimesta julkaistavaksi 10.11.2020 kello 12:00 CET.