Endominesin taloudellinen kalenteri vuodelle 2022

Endominesin taloudellinen kalenteri vuodelle 2022

Endomines AB, pörssitiedote 22.12.2021 kello 17:00 CET

Endomines AB (publ) julkistaa taloudellisen kalenterinsa vuodelle 2022.

Endominesin taloudellisten tiedotteiden julkaisuaikataulu vuonna 2022 on seuraava:

Tilinpäätöstiedote 2021:  25. helmikuuta 2022

Puolivuosikatsaus H1-2022: 18. elokuuta 2022

Vuoden 2021 vuosikertomus julkaistaan viimeistään 25. huhtikuuta 2022 alkavalla viikolla (viikko 17).

Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 24. toukokuuta 2022. Yhtiön hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhemmin.

Seppo Tuovinen, väliaikainen toimitusjohtaja, +358 50 576 0143, seppo.tuovinen@endomines.com

Teppo Sipilä, väliaikainen talousjohtaja, +358 50 473 5126, teppo.sipila@endomines.com

Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilön toimesta julkaistavaksi 22.12.2021 kello 17:00 CET.