Endominesin toimitusjohtaja vaihtuu

Endomines AB, pörssitiedote 3.5.2019 klo 11:15 CEST

Endomines AB:n hallitus ja toimitusjohtaja Saila Miettinen-Lähde ovat sopineet, että Saila Miettinen-Lähde jättää tehtävänsä yhtiön toimitusjohtajana. Hän eroaa tehtävästään välittömästi. Väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi uuden toimitusjohtajan nimittämiseen asti yhtiön hallitus on nimittänyt talousjohtaja Marcus Ahlströmin 3.5.2019 alkaen.

“Endominesin hallitus kiittää Saila Miettinen-Lähdettä hänen panoksestaan yhtiön hyväksi. Miettinen-Lähteen johdolla Endomines on ottanut ensimmäiset laajentumisaskeleensa Yhdysvalloissa. Yhtiön hallitus katsoo, että seuraavia Yhdysvalloissa tavoiteltavia kehitysaskeleita varten tarvitaan uudenlaista johtajuutta, minkä vuoksi nyt on luonnollinen hetki tehdä vaihdos,” toteaa hallituksen puheenjohtaja Ingmar Haga.

Ingmar Haga, Chairman, ingmar.haga@endomines.com

Tämä tiedote sisältää sellaista tietoa, joka Endomines AB:n on julkaistava EU:n markkinoiden väärinkäyttöasetuksen mukaan. Tämä tiedote on annettu yllä olevan yhteyshenkilön toimesta julkaistavaksi 3.5.2019 kello 11:15 CEST.