Muutos Endominesin osakkeiden ja äänten lukumäärään

Muutos Endominesin osakkeiden ja äänten lukumäärään

Endomines AB (publ), pörssitiedote 29.10.2021 kello 10:00 CEST

Endomines AB:n (publ) ("Endomines") osakkeiden ja äänten kokonaismäärä 29 lokakuuta 2021 on 223 120 035.

Yhtiön osakkeiden ja äänten lukumäärä on kasvanut 2 000 000 osakkeella ja äänellä suunnatun osakeannin seurauksena, joka toteutettiin Endominesin rahoitusjärjestelyn mukaisesti LDA Capitalin kanssa. Yllä mainitun osakeannin jälkeen Endominesin osakepääoma kohoaa 446 240 070 kruunuun.

Seppo Tuovinen, väliaikainen toimitusjohtaja, seppo.tuovinen@endomines.com, +358 50 576 0143

Tämä tiedote sisältää sellaista tietoa, joka Endomines AB:n on julkaistava arvopaperimarkkinalain mukaan. Tämä tiedote on annettu julkaistavaksi 29.10.2021 kello 10:00 CEST.

Endomines on kaivos- ja malminetsintäyhtiö, jonka ensisijainen painopiste on kulta. Yhtiö harjoittaa malminetsintää Karjalan kultalinjalla Itä-Suomessa. Lisäksi yhtiö on käynnistämässä kaivostoimintaa Yhdysvaltain Idahossa ja Suomessa. Yhtiö pyrkii parantamaan pitkän aikavälin kasvumahdollisuuksiaan tehostamalla malminetsintäänsä sekä yritysostoin. Endominesin tavoitteena on hankkia poliittisesti vakailla alueilla olevia esiintymiä, jotka on mahdollista saada tuotantoon nopeasti ja rajoitetuin investoinnein.