Muutos Endominesin osakkeiden ja äänten lukumäärässä

Endomines AB, pörssitiedote 28.2.2020 klo 08:30 CET

Endomines AB:n (publ) ("Endomines") osakkeiden ja äänten lukumäärä 28.2.2020 on 113 447 640.

TVL Gold 1, LLC:lle myönnetystä vaihtovelkakirjalainasta loppuosa on konvertoitu, jonka seurauksena yrityksen osakkeiden ja äänten lukumäärä on kasvanut 16 533 333 osakkeella ja äänellä tammikuun aikana. Konvertointi tehtiin vaihtovelkakirjalainan muutettujen ehtojen mukaisesti mitkä päätettiin 10 joulukuuta 2019 pidetyssä ylimääräisessä yhtiökokouksessa.

Edellä mainittujen toimenpiteiden seurauksena yrityksen osakkeiden lukumäärä on 113 447 640 ja osakepääoma on 340 748 679 SEK.

Marcus Ahlström, varatoimitusjohtaja ja talousjohtaja, +358 50 544 68 14, marcus.ahlstrom@endomines.com

Tämä tiedote sisältää sellaista tietoa, joka Endomines AB:n on julkaistava arvopaperimarkkinalain mukaan. Tämä tiedote on annettu julkaistavaksi 28.2.2020 kello 08:30 CET.