Enersense International Oyj:n toimitusjohtaja Jussi Holopainen on valittu HPL:n hallitukseen

Lehdistötiedote 2.11.2018 klo 15.00

Henkilöstöpalveluyritysten liitto (HPL) on valinnut 26.10. pidetyssä liittokokouksessaan liitolle puheenjohtajan, hallituksen sekä vaalivaliokunnan vuodelle 2019. Kausi alkaa 1.1.2019.

Enersense International Oyj:n toimitusjohtaja Jussi Holopainen on valittu HPL:n hallituksen jäseneksi vuodelle 2019.

”On kunnia päästä mukaan kehittämään toimialaa myös hallinnollisessa roolissa. HPL:n merkitys on erittäin tärkeä työelämän murroksen edistämisessä. Muutokselle on tarvetta, varsinkin Suomessa, jossa kotimaisen osaavan työvoiman määrä ei ole riittävä yritysten nykyisiin, saati tulevaisuuden tarpeisiin. Olen motivoitunut onnistumaan HPL:n hallituksen jäsenenä. Kiitän luottamuksesta.” Holopainen kommentoi.

Jussi Holopainen aloitti Enersensellä myyntijohtajana vuonna 2009. Vuonna 2012 hänet nimitettiin varatoimitusjohtajaksi ja vuonna 2013 toimitusjohtajaksi. Enersensen missio on teollisuuden kilpailukyvyn kehittäminen. Enersense on erikoistunut energia-, rakennus- ja telakkateollisuuden projektien henkilöstöresursointiin Suomessa ja kansainvälisesti. Yhtiö on panostanut määrätietoisesti henkilöstöpalveluiden tuottamiseen joustavasti sekä työntekijöiden turvallisuudesta ja hyvinvoinnista huolehtimiseen. Tämä näkyy Enersensellä muun muassa erittäin alhaisena sairauspoissaoloprosenttina, joka vuonna 2017 oli 1,8 %.

Lyhyesti Yhtiöstä

Enersense International Oyj on teollisuuden kilpailukyvyn kehittämiseen erikoistunut suomalainen yhtiö, jonka juuret ja kotipaikka ovat Satakunnassa. Enersensen tuotteet, palvelut ja toiminta ovat jaettu kolmeen liiketoiminta-alueeseen: Resurssit, Digitaaliset ratkaisut ja palvelut sekä Suunnittelu ja tuotanto. Vuonna 2017 yhtiön liikevaihto kasvoi noin 47 miljoonaan euroon. Enersensen palveluksessa oli vuoden 2017 aikana keskimäärin 662 henkilöä. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti yli 30 maassa. Enersensen verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.fi