Enersense International Oyj:n tulosjulkistamisajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2022

Pörssitiedote 2.11.2021 klo 13.30

Enersense International Oyj:n tilinpäätöstiedote vuodelta 2021 julkaistaan 28.2.2022. Vuoden 2021 tilinpäätös ja toimintakertomus julkaistaan viikolla 10.

Enersense julkaisee lisäksi vuonna 2022 kaksi liiketoimintakatsausta ja puolivuosikatsauksen:

• Tammi-maaliskuun liiketoimintakatsaus 29.4.2022
  • Tammi-kesäkuun puolivuosikatsaus 4.8.2022
  • Tammi-syyskuun liiketoimintakatsaus 28.10.2022

Enersense International Oyj:n varsinainen yhtiökokous 2022 on suunniteltu pidettäväksi 4.4.2022. Enersensen hallitus kutsuu varsinaisen yhtiökokouksen koolle erikseen myöhemmin. Osakkeenomistajien mahdollinen pyyntö saada asia varsinaisen yhtiökokouksen käsiteltäväksi tulee toimittaa viimeistään 15.2.2022 osoitteeseen Enersense International Oyj/Lakiasiat, Konepajanranta 2, 28100 Pori tai sähköpostitse osoitteeseen yhtiokokous@enersense.com.

Sähköposti:
jussi.holopainen@enersense.com

Sähköposti:
tommi.manninen@enersense.com

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 144 miljoonaa euroa. Vuonna 2020 yhdistyneen Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2020 oli noin 241 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2 400 henkilöä, ja se toimii Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Enersensen osake noteerataan Nasdaq Helsingissä (ESENSE). Yhtiön verkkosivut sijoittajille löytyvät osoitteesta www.enersense.com/sijoittajalle.