Enersense International Oyj:n uudet osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin

Yhtiötiedote 15.3.2021 klo 14.20

Enersense International Oyj ("Enersense") tiedotti 15.3.2021 Nidoco AB:lle tekemästään suunnatusta osakeannista. Suunnatussa osakeannissa merkityt 2 075 000 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin tänään 15.3.2021.

Enersensen osakkeiden kokonaismäärä uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen on 11 622 729 osaketta. Uusien osakkeiden määrä vastaa noin 21,7 % Enersensen kokonaisosakemäärästä ennen uusien osakkeiden antamista ja noin 17,9 % kokonaisosakemäärästä uusien osakkeiden antamisen jälkeen. Uudet osakkeet tuottavat osakkeenomistajan oikeudet niiden rekisteröintipäivästä lukien.

Uudet osakkeet on kirjattu Euroclear Finland Oy:n ylläpitämään arvo-osuusjärjestelmään ja otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla arviolta 16.3.2021.

Lisätietoa:

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 144 miljoonaa euroa. Vuonna 2020 yhdistyneen Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2019 oli noin 242 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2400 henkilöä, ja se toimii Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiön sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta https://enersense.com/fi/sijoittajalle/