Enersense on solminut puitesopimuksen Nokia Solutions and Networks Oy:n kanssa tietoliikenneverkon rakennuspalveluiden tuottamisesta

Lehdistötiedote 21.6.2021 klo 10.30

Päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja Enersense International Oyj:n Connectivity-liiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö Empower TN Oy on solminut puitesopimuksen Nokia Solutions and Networks Oy:n kanssa tietoliikenneverkon rakentamispalveluiden tuottamisesta.

Nyt solmittu puitesopimus koskee mobiiliverkon rakentamispalveluita erikseen sovittavissa projekteissa Suomessa. Puitesopimuksen ohella on solmittu sopimuksen alainen projektisopimus mobiilirakentamisesta Itä- ja Pohjois-Suomessa. Projektisopimuksen alaiset työt ajoittuvat vuosille 2021–2023.

"Olen erittäin iloinen, että Enersensen osaava henkilöstö saa tuottaa mobiiliverkon rakentamispalveluita Nokia Solutions and Networks Oy:lle. Sopimus alleviivaa Enersensen vahvaa asemaa tietoverkkojen rakentamispalvelujen toimittajana Suomessa", kommentoi Enersensen Connectivity-liiketoiminnan johtaja Anna Lindén.

Lisätietoa:

Anna Lindén, liiketoimintajohtaja, Connectivity
Puhelin: +358 50 364 7986
Sähköposti: anna.linden@empower.fi

Puhelin: +358 400 437 515

Lyhyesti yhtiöistä:

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-konsernin liikevaihto vuonna 2020 oli noin 144 miljoonaa euroa. Vuonna 2020 yhdistyneen Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2020 oli noin 241 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2 400 henkilöä, ja se toimii Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiön verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.com.