Enersensen uudet osakkeet rekisteröity kaupparekisteriin

Yhtiötiedote 3.8.2020 klo 10.30

Enersense International Oyj (“Yhtiö”) tiedotti 2.7.2020 yhtiötiedotteella Empower-yrityskaupasta, johon liittyvässä suunnatussa osakeannissa merkityt 3.600.000 uutta osaketta on rekisteröity kaupparekisteriin 3.8.2020. Yhtiön osakkeiden kokonaismäärä uusien osakkeiden rekisteröinnin jälkeen on 9.547.729 osaketta.

Uudet osakkeet tuottavat osakkeenomistajan oikeudet niiden rekisteröintipäivästä lukien.

Uudet osakkeet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla arviolta 4.8.2020.

HALLITUS

Lyhyesti Yhtiöstä:
Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja. Enersensen tuotteet, palvelut ja toiminta on jaettu kahteen liiketoiminta-alueeseen: Projektit ja Henkilöstöpalvelut. Vuonna 2019 yhtiön liikevaihto oli 58,1 miljoonaa euroa. Enersensen palveluksessa oli vuoden 2019 aikana keskimäärin 884 henkilöä. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajat