Enersensen vuosiraporttikokonaisuus 2023 on julkaistu

Pörssitiedote 8.3.2024 klo 11.15

Enersense on julkaissut vuodelta 2023 raportointikokonaisuuden, joka sisältää yhtiön tilinpäätösasiakirjat (toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus), selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportin sekä vuosikertomuksen.

Enersensen tilinpäätösasiakirjat on julkaistu European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona suomeksi. Konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitetiedot on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö KPMG Oy Ab on toimittanut Enersenselle riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien Enersensen laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen varmennustoimeksiantostandardin ISAE 3000 mukaisesti.

ESEF-tilinpäätösasiakirjat ovat tämän tiedotteen liitteenä olevassa zip-tiedostossa.

Tilinpäätösasiakirjat, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkitsemisraportti sekä vuosikertomus on julkaistu myös pdf-muotoisina ja ovat tämän tiedotteen liitteinä.

Enersensen vuosiraporttikokonaisuuteen 2023 kuuluvat raportit ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://enersense.fi/sijoittajalle/tiedotteet-ja-julkaisut/raportit-ja-esitykset/.

ENERSENSE INTERNATIONAL OYJ
Tommi Manninen
viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja

www.enersense.fi

Enersense lyhyesti:
Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-konsernin liikevaihto vuonna 2023 oli 363 miljoonaa euroa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2 000 henkilöä, ja se toimii Suomessa ja kansainvälisesti. Enersensen osake noteerataan Nasdaq Helsingissä (ESENSE). Yhtiön verkkosivut sijoittajille löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajalle.