Muutos Enersensen tammi-kesäkuun 2020 puolivuosikatsauksen julkistamisajankohtaan sekä tarkennus pro forma -lukujen sisältöön ja julkistamisajankohtaan

Yhtiötiedote 15.7.2020 klo 10.45

Enersense International Oyj aikaistaa tammi-kesäkuuta 2020 koskevan puolivuosikatsauksen julkistamisajankohtaa. Yhtiö tiedotti tilinpäätöstiedotteessaan 16.3.2020, että se julkistaa puolivuosikatsauksen 28.8.2020.

Puolivuosikatsauksen uusi julkistamisajankohta on 17.8.2020.Yhtiö tiedotti 2.7.2020 allekirjoittaneensa ehdollisen kauppakirjan, jonka myötä yhtiö ostaa Empower Oyj:n koko osakekannan. Vertailukelpoiset pro forma luvut, sisältäen ennakkotietoja Enersense International Oyj:n tammi-kesäkuun 2020 puolivuosikatsauksesta, julkaistaan 24.7.2020.

Lyhyesti Yhtiöstä:
Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja. Enersensen tuotteet, palvelut ja toiminta on jaettu kahteen liiketoiminta-alueeseen: Projektit ja Henkilöstöpalvelut. Vuonna 2019 yhtiön liikevaihto oli 58,1 miljoonaa euroa. Enersensen palveluksessa oli vuoden 2019 aikana keskimäärin 884 henkilöä. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajat

Yrityksestä

Enersense International Oyj on päästöttömien energiaratkaisujen toteuttaja, joka on vahvasti mukana tukemassa vallitsevaa energiamurrosta ja mahdollistamassa päästötöntä yhteiskuntaa. Enersense-Empower-konsernin pro forma -liikevaihto vuonna 2019 oli noin 213 miljoonaa euroa. Enersensen brändi ja henkilöstön kyky uudistaa toimintatapoja sekä hyödyntää digitaalista teknologiaa tunnetaan erityisesti teollisuuden suurissa rakennusprojekteissa Suomessa ja kansainvälisesti noin 40 maassa. Yhtiö työllistää yhteensä noin 2400 henkilöä. Sijoittajille suunnatut verkkosivut löytyvät osoitteesta www.enersense.fi/sijoittajat